Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:47:25 GMT

نماینده سابق نوشهر از وزیر آموزش و پرورش حکم گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۳۹۲۰

نماینده سابق نوشهر از وزیر آموزش و پرورش حکم گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم احمدی لاشکی معاون امور مجلس آموزش و پرورش شد. این در حالی است که کمتر از یک ماه پیش سعید اوحدی، معاون سابق حقوقی و امور مجلس با گرفتن حکم ریاست بنیاد شهید از آموزش و پرورش رفت.

محسن حاجی میرزایی در آیین معارفه معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سوابق احمدی لاشکی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با حضور آقای لاشکی یک بنای هم افزار بین وزارت آموزش و پرورش و مجلس شورای اسلامی ایجاد کنیم که به ارتقای نظام تعلیم و تربیت منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین محورهای فعالیت وزارت آموزش و پرورش فعالیت و تعامل هم‌افزا با مجلس شورای اسلامی است لذا تمامی فعالیت‌های وزارت آموزش و پرورش از طریق معاونت حقوقی و امور مجلس صورت می‌گیرد و در این راستا از دغدغه‌ها و پرسش‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش بهره‌مندی از ظرفیت مجلس شورای اسلامی را برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت یکی از برنامه‌های مهم دانست و گفت: همه اعضای شورای معاونان و مدیران کل موظف هستند تا از ظرفیت مجلس برای بهبود نظام و تعلیم و تربیت استفاده کنند.

کد خبر 4966133

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی قوه قضاییه ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش آتش سوزی کمیته امداد امام خمینی شهرداری تهران بیمارستان سینا اطهر سازمان بازرسی کل کشور پلیس راهور حج تمتع سازمان حج و زیارت محسن هاشمی هفته قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی امور مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در افتتاح استخر دانش آموزی سمنان گفت: استخری که امروز افتتاح شد نخستین استخر دانش‌آموزی استان و از مصوبات دور اول سفر آیت‌ا... رئیسی به استان است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در این دوره از سفر‌ها هزار میلیارد تومان اعتبار برای تقویت بنیه آموزشی و زیرساخت‌های استان سمنان اختصاص پیدا کرده است.

صحرایی با بیان اینکه شاهد شکوفا شدن آثار اجرای سند تحول بنیادین در این استان هستیم، گفت: این موضوع مایه امیدواری است. در حال حاضر برنامه آموزش و پرورش ارتقای عدالت در مفهوم عام است یعنی هرجا سرانه استان از سرانه کشور پایین‌تر باشد، در حوزه پرورشی، آموزشی و ورزشی اقدام به تقویت کنیم.

وی یادآور شد: تقویت دانشگاه فرهنگیان نیز در دستور کار است همچنین احداث اردوگاه‌های دانش‌آموزی و تداوم پرشتاب سند تحول بنیادین مدنظر است.

صحرایی در این مراسم اظهار کرد: افتخار بزرگی است برای وزارت آموزش و پرورش که برای اولین بار استخر دانش‌آموزی را در شهرستان سمنان افتتاح می‌کند.

وی افزود: ان‌شاءالله بعد از این استخر، افتتاح دو استخر دیگر در برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: افتتاح و ساخت چنین مراکزی مصداق بارز افزایش بهره وری است. از همکارانمان در آموزش و پرورش سمنان تقاضا داریم تا با بالاترین ظرفیت از این فضا‌ها استفاده کنند همچنین در بحث نگهداری بسیار توجه داشته باشند چراکه امر نگهداری چنین فضا‌هایی بسیار پیچیده است.

این استخر با زیربنای یک هزار و 896 متر مربع و با اعتباری بالغ ۲۳ میلیارد تومان پس از یک دهه از شروع ساخت، سرانجام در دولت مردمی افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل با امیرعبداللهیان در نیویورک
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران