Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:21:14 GMT

آذری: استقلالی‌ها از ما کرونا نگرفته اند چون ...

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۳۹۸۳

آذری: استقلالی‌ها از ما کرونا نگرفته اند چون ...

بنده به هیچ عنوان درباره ی ادامه ی برگزاری لیگ  نظری نخواهم داد چون وقتی اظهار نظر میکنیم  حرفهای دیگری زده می‌شود

 به گزارش ورزش سه سعید آذری مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در برنامه  "سلام صبح بخیر " رادیو ایران به سئوالات مجری پاسخ داد و تاکید کرد مسئولیت وضعیت فعلی  متوجه مدیرانی است که به درخواست تعطیلی لیگ بی توجه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سئوالات مجری از آذری درباره اتهامهایی بود که استقلالیها به فولاد وارد کرده اند و او نیز پاسخ آنها را داد.


متن کامل این گفت و شنود به شرح زیر است:

طبق پروتکل نباید بازی کنیم
 بعد از انجام دو نوبت تست کرونا از اعضای تیم، که یکی از تست ها قبل از بازی با ماشین سازی گرفته شد و تست دوم مجددا پس از دیدار با تیم فوتبال ماشین سازی روز پنج شنبه در تهران از تمام نفرات تیم فولاد گرفته شد متوجه شدیم تعداد 9 نفر از بازیکنان و 7 نفر از اعضای کادر تیم به کرونا مبتلا شده اند که بلافاصله به سازمان لیگ اعلام کردیم که با توجه به بخشنامه های ستاد عالی مبارزه با کرونا پنهان کاری نکرده باشیم. بازیکنان کرونایی تقریبا 28 درصد تیم ما را تشکیل می دهند و با توجه به تصمیمی که ستاد عالی کرونا در ورزش می گیرد امیدواریم بازی امروز با نساجی را به تعویق بیندازند و قاعدتا طبق  پروتکل های سازمان لیگ با توجه به اینکه  بیشتر از 25 درصد از اعضای تیم به کرونا مبتلا شده اند نباید بازی برگزار شود.


اینکه استقلالیها از ما گرفته اند حرف نادرستی است
آذری در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان فولاد بعد از بازی با استقلال به کرونا مبتلا شده‌اند گفت: این چنین نباید ابتلای بازیکنان را تفسیر کرد که بعد از کدام بازی به کرونا مبتلا شدند، چون این افراد در حال حاضر در اجتماع زندگی می کنند و در مکان های مختلف حضور پیدا می کنند، اینکه بخواهیم مشکل را به یک بازی معطوف کنیم و بگوییم ما از فلان بازی بیمارشدیم شدیم و فلان تیم هم بگوید از تیم دیگری کرونا گرفته ایم حرف درستی نیست.


منظور آذری و سعادتمند چیز دیگری است
وی درخصوص اینکه باشگاه استقلال معتقد است بعد از اینکه به اهواز سفر کردند این اتفاق برای بازیکنانشان بوجود آمده است چنین پاسخ داد : علاوه بر استقلال تیم ماشین سازی هم در اهواز با فولاد مسابقه داده است ، شما با مسئولان باشگاه ماشین سازی هم صحبت کنید ببینید آن ها هم همین نظر را دارند؟ بچه های استقلال البته حق دارند چون وضعیت اهواز وضعیت قرمزی بوده است ولی اینکه گفته شود ما رفتیم و از فولادی ها کرونا گرفتیم 100 درصد منظورشان این نیست که از تیم فولاد این مشکل به استتقلال منتقل شده و آقای سعادتمند هم نظرشان این نیست . آقای رمضانی هم دوست خوب بنده است و بازیکن من بوده در ذوب آهن . منظورشان رفت و آمدشان با هواپیما و در مسیر تهران به اهواز بوده است.
یک چیز جالب هم بگویم ؛ تیم استقلال در تستی که بعد از بازی با فولاد گرفتند تمام اعضای تیم جواب تستشان منفی بوده است و در تست اخیر بوده است که  این تعداد نفرات به کرونا مبتلا شده اند. اجازه بدهید تست ماشین سازی هم در بیاید و نتایج را ببینید . این را هم یادآور می شوم که شرایط آبادان به مراتب بدتر از اهواز بوده است و حتی تیم پارس جنوبی جم  در آبادان مسابقه داده است باید دید آیا تست بازیکنان تیم پارس جم هم همینقدر زیاد خواهد بود یا خیر.اینجوری مطرح کردن جالب نیست. 

 


چه کسی پنهان کاری می‌کند؟
آذری در پاسخ به این سوال که امکان دارد تست ها دست کاری شده باشند و تیم ها عامدانه از مبتلا شدن چند بازیکن خود به کرونا برای لغو دیدارهایشان خبر دهند تصریح کرد: وقتی 6 اسفندماه اعلام کردیم که لیگ را تعطیل کنید و به خانه بروید این روزها را می دیدیم. در تاریخ 6 اسفند که ما اعلام کردیم لیگ تعطیل شود تیم فوتبال فولاد در رتبه ششم جدول قرار داشت و هم اکنون نیز ما با این 6 امتیازی که در دو بازی گذشته بدست آورده ایم به همگان ثابت کردیم که از نظر فنی حرف های زیادی برای گفتن داریم ولی چیزی که الان مد نظر همه باید باشد این است که باشگاههایی که نامه می‌زنند خودشان احراز می‌کنند و خودشان آزمایشگاههایشان را معرفی می کنند ، به انضمام نامه ای که می‌زنند در فایل های  پی دی اف ؛این کاملا قابل پیگیری است.دیروز آقای رییس جمهور صحبتی را مبنی بر اینکه ضابطین قضایی بر روی  مسائل پنهان کاری کرونا فعال باشند مطرح کردند که  من همینجا از آقای رییس جمهور خواهش میکنم این ضابطین قضایی را در فوتبال هم بفرستد تا مشخص شود چه کسی پنهان کاری می کنند و دروغ می گویند.

 

جواب تلفنهای ما را بدهید

او در خصوص موضع باشگاه فولاد نسبت به ادامه ی برگزاری لیگ گفت: آقایانی که پروتکل نوشتند و لیگ را راه انداختند آن ها باید نظر دهند و مسئولیتش را هم بپذیرند. از دیروز که اعلام کردند تست های ما مثبت شده تا به الان هیچ یک از مسئولین فدراسیون پاسخ گوی تلفن های ما نبوده اند و تیم در سردرگمی بسر می‌برد چون آقایان باید پاسخگو باشند نه من. بنده به هیچ عنوان درباره ی ادامه ی برگزاری لیگ  نظری نخواهم داد چون وقتی اظهار نظر میکنیم  حرفهای دیگری زده می‌شود. لطفا این مسائل را کنار بگذارید، بچه های مردم میمیرند و هیچ کس پاسخگو نیست.


باید قرنطینه بشویم 
سعید آذری در خصوص کناره گیری از رقابت های لیگ به رادیو ایران گفت:نکونام هرگز نگفته از لیگ کناره گیری می‌کنیم.  باشگاهها دارای هیات مدیره ، مدیرعامل و کادرفنی هستند و اگر قرار بر این باشد در این زمینه ها تصمیم گیری کنیم همه بخصوص هییت مدیره که هزینه فوتبال را می‌دهند این تصمیم را نهایی می‌گیرد.

آذری در پایان حرفهایش گفت :در صورت برگزار نشدن دیدار امروز با نساجی طبق پروتکل های بین المللی باید تمام اعضای تیم دو هفته  قرنطینه شوند وبعد از آن که بازی ها معوق می شوند ، تست میگیریم اگر که تست ها منفی بود براساس آن بازی های معوقه را انجام میدهیم.

فولاد خوزستان سعید آذری (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری مدیرعامل کرونا مبتلا شده اند ماشین سازی پنهان کاری اعضای تیم تست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان شرایط خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر ندارد و در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با ۲۱ امتیاز در مکان سیزدهم قرار دارد و همراه با استقلال خوزستان، نساجی و صنعت نفت یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر به حساب می‌آید.

فولاد در این فصل ۴ سرمربی را روی نیمکت خود دیده و در این زمینه نسبت به سایر باشگاه‌ها رکورددار است. «کریستوفر کنت» دروازه‌بان اتریشی فولاد که سابقه حضور در تیم سپاهان را هم در کارنامه خود دارد در مجموع ۲۰ بازی تا به اینجای مسابقات در درون چهارچوب دروازه فولاد ایستاده و آمار ۸ کلین شیت را از خود به ثبت رسانده است. پس از شکست فولاد برابر سپاهان در هفته بیستم، مدیران این باشگاه عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند و این مربی تاکنون ۴ بار روی نیمکت فولاد در فصل بیست و سوم نشسته که حاصل آن کسب دو تساوی و دو شکست بوده است.

«کنت» که به عنوان دروازه‌بان اول فولاد در این فصل شناخته می‌شد در دو دیدار اخیر این تیم روی نیمکت حضور داشته در حالی که آمار خوب میانگین ۳/‌‬ ۳ سیو را در هر بازی از خود به ثبت رسانده است و از این حیث از تمام دروازه‌بانان حاضر در لیگ برتر آمار بهتری دارد.

عبدالله ویسی با توجه به فصل پایانی حضور شهاب گردان در مستطیل سبز تصمیم گرفته تا بیشتر از این دروازه‌بان درون دروازه تیمش بهره ببرد و روی آمار خوب «کنت» چشم‌پوشی کرده است. تیم فولاد در هفته بیست و پنجم میهمان آلومینیوم اراک است و باید دید سرخ‌های خوزستانی می‌توانند از این بازی سربلند خارج شوند یا خیر.

کد خبر 6086791

دیگر خبرها

  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد