Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@09:35:06 GMT

پیشنهاد ایتالیایی برای مهاجم ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۴۰۹۰

پیشنهاد ایتالیایی برای مهاجم ایران

یک روزنامه پرتغالی ضمن اعلام دلیل علاقه باشگاه بنفیکا به مهدی طارمی، به دیگر مشتریان این مهاجم ایرانی هم اشاره کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه «اوجوگو» پرتغال در گزارشی به آخرین وضعیت مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریوآوه پرداخت و اعلام کرد بنفیکا برای جذب طارمی ابراز علاقه کرده ولی هنوز پیشنهادی را ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس باشگاه ریوآوه این پیشنهاد را تایید کرده و با بیان اینکه راز، روح تجارت است از اعلام مبلغ درخواستی برای فروش طارمی خودداری کرد. 

بیشتر بخوانید:

اسکوچیچ، طارمی را فدای سردار می‌کند؟

اوجوگو نوشت: «واقعیت این است که عقاب ها (بنفیکا) رقابت سختی را با اسپورتینگ که در ماه ژانویه برای جذب مهدی طارمی تلاش کرد، دارد. باشگاه های بوردو فرانسه، اسپانیول اسپانیا و  تیم‌هایی از ایتالیا و انگلیس هم در میان مشتریان طارمی هستند که به این لیست نام پورتو پرتغال هم اضافه شده است. ریوآوه برای بهترین گلزن این فصل خود حداقل مبلغ ۱۰ میلیون یورو را مدنظر دارد. 

این مهاجم در این فصل ۱۶ گل به ثمر رسانده که ۱۳ گل در لیگ برتر پرتغال بوده و برابر بنفیکا، پورتو و براگا گلزنی کرده است. بازیکن شماره ۹۹ ریوآوه به راحتی خودش را با موقعیت های مختلف هماهنگ می کند و قبلا ثابت کرده است که می تواند با تاکتیک های متفاوت سازگار کند. در حقیقت علاقه بنفیکا به طارمی دقیقا به دلیل همین تطبیق پذیری طارمی به همراه توانایی تمام کنندگی (گلزنی) است.

مذاکرات  بین بنفیکا و ریوآوه قبلا صورت گرفته و لوییز فیلیپه (رئیس باشگاه بنفیکا) قادر به ارائه پیشنهاد رسمی در روزهای آینده خواهد بود؛ اگرچه اولویت باشگاه استخدام مربی است.»

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم مهدی طارمی بنفیکا ریو آوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی مهندس تیم ملی شد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که در سه مسابقه دور رفت مرحله گروهی جام جهانی 2026 در قاره آسیا توانسته بود دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد، امشب هم روند موثرش روی گل‌های تیم ملی ایران را ادامه داد و در دیدار خارج از خانه مقابل ترکمنستان توانست پاس گل سه امتیازی بدهد.

ستاره خط حمله تیم ملی ایران که در نخستین مسابقه در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل تیم هنگ کنگ به سردار آزمون و در دیدار سوم برابر ترکمنستان به محمد محبی پاس گل داده بود، امشب هم سومین پاس گلش در این رقابت‌ها را ثبت کرد.

ویدئو: 328366

مهدی طارمی که برای دومین بازی پیاپی با بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران در دیدار برگشت مقابل ترکمنستان وارد زمین شده بود، امشب هم پاس بلند محمدحسین کنعانی‌زادگان از خط دفاعی را با پرش بلند و ضربه سر به مهدی قایدی رساند تا این بازیکن گل برتری تیم ملی را به ثمر رساند.

طارمی که بهترین پاسور تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی است، در فصل جاری لیگ برتر پرتغال یک پاس گل و در لیگ‌کاپ هم یک پاس گل داده و پا به پای گل‌های خود، پاس گل هم می‌دهد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد 1000 یورویی برای شکستن روزه ... تا آخر ببینید!
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال
  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال/ سال کم فروغ مهاجمان ایرانی
  • گره کور عشق آباد به دست کنعانی باز شد!
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • طارمی مهندس تیم ملی شد!
  • سیدحسین، سرزن‌ترین بازیکن تیم ملی!
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد