Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین طرح سؤال از حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور گفت: این طرح بر اساس اصل ۸۸ قانون اساسی تدوین شده و امروز یکشنبه ۱۵ تیر برای بررسی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کرده‌اند، افزود: براساس  اصول ۲۱۰ و ۲۱۱ آیین نامه داخلی مجلس هرگاه ۷۵ تن از نمایندگان طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کنند، می‌توان سؤال از رئیس جمهور را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده رشت در مجلس درباره محورهای طرح سؤال از رئیس جمهور، گفت: نابسامانی در بازار ارز، مسکن و خودرو ، اشتباهاتی که در برجام داشته اند، عدم توجه به بخش تولید و همچنین انحراف در هزینه کرد ارز ۴۲۰۰ تومانی از جمله محورهای سوال از رئیس جمهور است.

کد خبر 528102 برچسب‌ها حسن روحانی مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی مجلس شورای اسلامی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود است

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید محسن هاشمی اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش باران و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: شاهد بارش برف پراکنده در محور هراز، مه گرفتگی در تونل کندوان و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

وی وضعیت دیگر راه‌های استان را دارای بارندگی اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور آمریکا قانون شامل فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد
  • ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • محور هراز مسدود است
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • اسناد همکاری میان هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • ترافیک در محور هراز سنگین است