Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تصمیمات غیرکارشناسی برای ازسرگیری لیگ برتر باعث شد تا بازیکنان استقلال به ویروس کرونا مبتلا شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سعید رمضانی با اشاره به مثبت شدن تست کرونا 13 نفر از اعضای تیم فوتبال استقلال در خصوص لغو پرواز آبی‌پوشان به شهر جم برای بازی با پارس جنوبی اظهار کرد: در زمانی که 8 نفر از اعضای تیم تستشان مثبت شده بود بنده به همراه دکتر نوروزی به سازمان لیگ رفتیم و راجع به این موضوع صحبت کردیم اما جواب قانع‌کننده‌ای از مسئولین سازمان لیگ نگرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوستان‌مان در سازمان لیگ عقیده داشتند که باید 25 درصد از اعضای تیم به کرونا مبتلا شوند تا تصمیم به لغو دیدار با پارس جم گرفته شود و به هر نحوی به آن‌ها گفتیم که بازیکنان ما علائم این بیماری را دارند اما آن‌ها عقیده داشتند که باید به جم سفر کنیم. قرار بر این شد که با 2 ساعت تأخیر تیم استقلال به جم عزیمت کند تا اینکه در فرودگاه به ما اعلام کردند که 5-6 نفر دیگر از اعضای تیم تستشان مثبت شده است و شرایط به‌گونه‌ای بود که دیگر نمی‌توانستیم بچه‌ها را به جم ببریم نه اینکه بقیه بچه‌ها را در خطر قرار دهیم.

سرپرست تیم استقلال خاطرنشان کرد: اکنون نیز نمی‌دانیم سایر نفرات تیم دچار مشکل شده‌اند یا خیر. فردا و یا پس فردا تست دیگری از بازیکنانمان گرفته می‌شود تا متوجه شویم شرایط سلامتی بازیکنانمان به چه نحوی است. قبل از شروع مجدد لیگ هشدارهای زیادی به مسئولین سازمان لیگ دادیم و خدمت عزیزان عرض کردیم که اگر لیگ شروع شود این مشکلات را به همراه دارد و دچار چنین بحران‌هایی خواهیم شد.

وی افزود: قبل از بازی با فولاد چندین بار گفتیم که خوزستان منطقه قرمز است و ورود ما به آن منطقه با خطراتی همراه است و فکر می‌کنم همان روزی که برای بازی با فولاد رفتیم بازیکنانمان به این مشکل دچار شدند. قبل از اینکه وارد مسابقات شویم 4 بار تست گرفتیم از بازیکنانمان و جواب هر 4 تست منفی بود و حتی یک مورد هم بازیکنانمان به این مشکل دچار نشدند اما بعد از بازی با فولاد و بعد از آن بازی با سایپا متوجه علائمی در بازیکنانمان شدیم که جواب تست نشان از مبتلا شدن بچه‌های ما به کرونا داشت.

رمضانی که با رادیو ایران گفتگو می‌کرد، درباره اینکه موضع باشگاه استقلال در رابطه با برگزاری دیدارهای باقیمانده این فصل چیست، تصریح کرد: در حال حاضر مهم‌ترین اتفاق سلامتی بازیکنان و خانواده‌هایشان است و متأسفانه کار به اینجا کشیده است. دیروز هم که در سازمان لیگ بودم به عرض دوستان رساندم که قبل از شروع لیگ از سازمان لیگ چندین بار خواستیم که جلساتی تشکیل دهند که تصمیمی درست گرفته شود، من فکر می‌کنم پروتکل‌ها کارشناسی شده نباشند.

وی تأکید کرد: الان این بحث 25 درصد کرونایی و تعطیلی مسابقات را درک نمی‌کنم. اگر تیمی 6-7 بازیکن اصلی‌اش مبتلا باشند چگونه می‌تواند بازی کند؟ یا اینکه اگر سه دروازه‌بان از یک تیم دچار این مشکل شوند و آن سه نفر نتوانند بازی کنند با توجه به اینکه دروازه‌بانی یک پست تخصصی است چه کسی باید درون دروازه قرار بگیرد؟ وقتی تصمیمات غیرکارشناسی باشد همین مشکلات را هم در پی دارد. لیگ ایران با لیگ کشورهای اروپایی متفاوت است دوستان باید این موضوع را درک کنند. قوانین در اروپا با ایران فرق دارد و فوتبال ایران بحث شادی‌های اجتماعی را دارد و وقتی سلامتی در فوتبال ما نباشد به نظرم فوتبال بازی کردن مفهومی ندارد و به هر قیمتی نباید بازی کرد.

سرپرست تیم استقلال در واکنش به این موضوع که تست بازیکنان در کلینیک پزشک این تیم گرفته شده، بیان کرد: متأسفانه هومن افاضلی صحبتی را مطرح کرد مبنی بر اینکه اعضای تیم استقلال تست‌هایشان را در بیمارستان آتیه که دکتر ستوده آنجا هست گرفته است که به‌هیچ‌عنوان این چنین نیست. اعضای استقلال تست‌هایشان در بیمارستان مسیح دانشوری انجام شده است و دوستان بدون مطالعه این صحبت‌ها را مطرح کرده‌اند.

رمضانی اضافه کرد: به فرض محال اگر تیمی هم وارد یک کلینیکی شود که پزشکش در آنجا باشد مگر می‌تواند صداقت و رسالت پزشکی‌اش را زیر سؤال ببرد؟ شاید دوستان دیگر این کار را انجام دهند اما من به‌عنوان مدیر تیم و مجموعه  استقلال تا این لحظه تماماً شفاف عمل کرده‌ایم و همه چیز طبق اصول پیش رفته است و هیچ زمان امکان ندارد به شخصه کاری را انجام دهم که به خاطر یکسری مسائل زودگذر اعتبارم را خدشه دار کنم و مطمئن باشید ما مثل یک سری آدم‌ها نیستیم که به خاطر منافعشان اصول را زیر پا می‌گذارند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال فولاد خوزستان ویروس کرونا سعید رمضانی اعضای تیم تیم استقلال سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، ترانه علیدوستی بازیگر مشهور سینما است که مادرش در یک ویدیو، از ابتلای فرزندش به بیماری ناشناخته صحبت کرده و از مردم خواسته است برای وی دعا کنند.
ترانه علیدوستی با علی منصور ازدواج کرده است، اما این بازیگر برخلاف بسیاری از سلبریتی‌ها چندان درباره زندگی مشترکش چیزی نمی‌گوید و تصویری منتشر نمی‌کند. ترانه علیدوستی صاحب دختری به نام حنا است. او علاوه بر بازیگری، در حوزه فعالیت‌های اجتماعی نیز حضور چشمگیری دارد.



ترانه علیدوستی بازیگر محبوب و مشهور کشورمان متولد ۲۲ دی ۱۳۶۲ در تهران است. او در دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرده و دارای دیپلم کامپیوتر است و به زبان انگلیسی نیز تسلط زیادی دارد.

خانم بازیگر، فرزند نادره حکیم الهی مجسمه‌ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان سابق فوتبال است.

مادر ترانه علی دوستی در یک ویدیویی از هواداران ترانه علی دوستی خواست تا برایش دعا کنند.

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • این دو بیماری را به‌خاطر کلیه‌ها کنترل کنید
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج