Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: دستگاه‌های خدمت‌رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب توانایی تأمین آب شرب در زمین‌های ۹ گانه بالای اتوبان قزوین را ندارند لذا توسعه شهری در منطقه بالای اتوبان فعلاً امکان‌پذیر نیست.

علی فرخ‌زاد در خصوص مشکلات سرمایه‌گذاری در منطقه عظیمیه و زمین‌های ۹ گانه بالای اتوبان در قزوین بیان کرد: طبق اعلام دستگاه‌های خدمت‌رسان تأمین آب برای اراضی جدید و توسعه ساخت‌وساز شهری در آن منطقه فعلاً امکان‌پذیر نیست تا در درازمدت پروژه عظیم انتقال آب طالقان به نقاط مختلف استان صورت پذیرد و بتوان مشکل کمبود آب استان و همچنین آب شهر آبیک را تأمین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اجرای خدمات تأسیسات زیربنایی شامل خط انتقال مخزن سرویس، شبکه توزیع، چاه‌های آب، خط انتقال، تصفیه‌خانه، خطوط انتقال برق و گاز و آماده‌سازی زیرساخت تأسیساتی نیز هزینه سنگینی موردنیاز است که بر اساس مصوبه مجلس در دوره‌های قبل دولت اعتباری برای آماده‌سازی خدمات زیر ساختی تخصیص نمی‌دهد و باید توسط خود مالکین و تعاونی‌ها این کار صورت بگیرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، فرخ‌زاد ادامه داد: با تعاونی‌ها توافقاتی صورت گرفت که در چند قسط پرداخت کنند که دستگاه‌های خدمت‌رسان بتوانند شبکه را احداث کنند و بعد تعاونی‌ها از مالکین دریافت کنند که این طرح با شکست مواجه شد.

وی افزود: همچنین پیشنهادی دیگر به شورای عالی معماری و شهرسازی با امضای استاندار به وزیر ارسال شد مبنی بر اینکه ۱۰۰ هکتار زمین در اختیار اداره راه شهرسازی استان قرار بگیرد و بعد با انجام مزایده بتوانند منابع مالی را تأمین کرده و دستگاه‌های خدمت‌رسانی عملیات خود را انجام دهند و سپس از مالکین دریافت کنند که مورد موافقت قرار نگرفت.

معاون عمرانی استاندار قزوین در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌تواند در طرح اقدام ملی مسکن در شهرک مهرگان ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تغيير كاربري دستگاه های خدمت بالای اتوبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین های وزارت جهاد کشاورزی در خدمت نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اهداف کلان این معاونت در سال جاری، تأمین بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهرها برای طرح نهضت ملی مسکن را یکی از اقدامات شاخص این معاونت برشمرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، شناسایی و تأمین زمین برای طرح‌های ملی مسکن، صیانت از حقوق دولت در ارتباط با اراضی شهری، تأمین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای طرح‌های ملی مسکن، واگذاری اراضی به گروه‌های هدف دولت بر اساس قوانین و مقررات و مبارزه با فساد در حوزه زمین با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات را از اهداف اصلی این معاونت عنوان کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات شاخص این معاونت تحویل و تحول اراضی ملی واقع در حریم شهرها در راستای تفاهم‌نامه مشترک با وزارت جهاد کشاورزی در اجرای ماده ۹ قانون جهش تولید مسکن است، گفت: تاکنون بیش از ۴۹۰ هزار هکتار زمین ملی از جهاد کشاورزی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

کد خبر 6079166

دیگر خبرها

  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • تغییر منابع و مصارف در جداول بودجه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر نیست
  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • اپل امکان دسترسی به قطعات آیفون را برای تعمیر می‌دهد
  • زمین های وزارت جهاد کشاورزی در خدمت نهضت ملی مسکن
  • مردان انتقال در نوروز هم تلاش و خدمت رسانی را تعطیل نکردند
  • پیشرفت ۵۰ درصدی توسعه بوستان مهر در منطقه ۹ اصفهان
  • دو برادر همزمان به خدمت اعزام نمی شوند/ امکان تمدید تاریخ اعزام تا پایان خدمت برادر
  • امکان تأمین انواع بذر ذرت بیش از نیاز کشور فراهم شد