Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@03:31:18 GMT

نقدعلی: استیضاح رئیس جمهور را کلید بزنید

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۴۳۰۷

نقدعلی: استیضاح رئیس جمهور را کلید بزنید

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات کنونی نتیجه سیاست های آقای روحانی و تیم همراهش به شمار می رود، خاطرنشان کرد: آقای قالیباف؛ نشستن و گوش دادن به حرف های وزرا بی ثمر است، استیضاح رئیس جمهور را کلید بزنید.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به ماده ۱۵۲ قانون اساسی، گفت: تذکرات مربوط به وزیر امور خارجه مثنوی هفتاد من است، باید محکمه‌ای باشد، قاضی عادلی باشد و نه فقط آقای ظریف بلکه رئیس جمهور را به خاطر خیانت‌هایی که به مملکت کرده، محاکمه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به رئیس قوه مقننه، اظهار کرد: سیاست‌های آقای ظریف در برجام مشهود است؛ برجامی که امضا شد به وجهی تنظیم شده که سیستم ماشه را برعلیه ما حاکم کرده است و این موضوع مخالف اصل ۱۵۲ قانون اساسی است؛ اصلی که تاکید بر اقتدار، عزت و عدم سلطه قدرت‌های خارجی در کشورمان را گوشزد می‌کند.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای ظریف شرایط رهبر انقلاب را رعایت نکردند، همچنین پس از امضای برجام در روز اول اجرای این توافقنامه گفتند که تحریم‌ها برداشته می‌شود.

نقدعلی ادامه داد: روشی که امروز مجلس در پیش گرفته ره به جایی نمی‌برد زیرا نشستن و شنیدن حرف‌های وزرا راهگشا نیست؛ دیگر روی نگاه کردن به چهره مردم را نداریم زیرا دلار ۲۱ هزار تومانی، سکه ۱۰ میلیون تومانی و مرغ ۲۰ هزار تومانی توانی برای پاسخگویی نگذاشته است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات کنونی نتیجه سیاست‌های آقای روحانی و تیم همراهش به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: آقای قالیباف؛ نشستن و گوش دادن به حرف‌های وزرا بی ثمر است، استیضاح رئیس جمهور را کلید بزنید.

کد خبر 432097

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی استیضاح استیضاح رئیس جمهور نماینده مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته دو ؛ مشروح فعالیت‌های وزرا در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ طرح توسعه یک شرکت صنایع شیمیایی ، یک باب استخر ویژه دانش آموزان ، ۲ طرح صنعتی و برق رسانی در دامغان ، طرح های صنعت برق و مخابرات شهرستان میامی و  خوابگاه دانشجویان پسر دانشگاه سمنان از طرح‌هایی بود که امروز افتتاح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • بسته دو ؛ مشروح فعالیت‌های وزرا در استان سمنان
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»
  • مساله بحرین و استیضاح دولت هویدا + عکس های تاریخی
  • زلنسکی: بدون کمک آمریکا، شانس پیروزی نداریم
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟