Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت مرسدس بنز در چین اعلام کرد ۶۶۸۹۵۴ خودرو را از بازار این کشور به خاطر نگرانی از نشتی روغن فرا می خواند. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شینهوا نت، شرکت مرسدس بنز در چین اعلام کرد 668954 خودرو را از بازار این کشور به خاطر نگرانی از نشتی روغن فرا می خواند.

 طبق بیانیه این شرکت در وب سایت وزارت تنظیم بازار چین، این فراخوانی از هجدهم دسامبر آغاز و شامل خودروهای کلاس سی، کلاس ای و کلاس وی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این فراخوانی به این دلیل صورت گرفته که احتمال دارد عایق بندی اتصال بین پمپ سوخت فشار بالای موتور و لوله سوخت فشار پایین آن پس از استفاده طولانی مدت از بین رفته و باعث نشتی روغن شود.

برنامه شرکت دایملر-بنز برای فروش کارخانه خود در فرانسهافزایش فروش خودروهای فولکس واگن در چین

 طبق این بیانیه، نمایندگی های مجاز قطعات آسیب دیده در این خودروها را به صورت رایگان تعویض می‌کنند تا نگرانی‌های امنیتی آن از بین برود.

 انتهای پیام/216

R7586/P/S7,85,1415/CT10 بیشتر بخوانید... ادغام مجدد رنو و نیسان برای فرار از بحران کرونا شرکت فورد خواستار ازسرگیری فعالیت خود پس از شیوع کرونا شد

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نشتی مخزن هوائی روستای گلمرز شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده اظهار داشت: با دریافت گزارشات مردمی مبنی بر نشتی آب از کف مخزن هوائی روستای گلمرز و هدر رفت آب، با پیگیری‌های صورت پذیرفته در سریعترین زمان ممکن نشتی مخزن رفع و از هدر رفت آب جلوگیری شد.

 وی با اشاره به اینکه همزمان با انجام عملیات جوشکاری و رفع نشتی، عملیات شست و شوی این مخزن نیز انجام و ۱۴۰ خانوار با ۴۳۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و با کیفیت برخوردار شدند.

دیگر خبرها

  • رفع نشتی مخزن هوائی روستای گلمرز شهرستان ارومیه
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • نوسان قیمت در محصولات کشاورزی؛ از زمین تا بازار
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان