Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@01:49:26 GMT

نماینده گرگان خطاب به ظریف: ژست موفقیت نگیرید

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۴۳۷۰

به گزارش فارس، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) پارلمان در جریان ارائه گزارش ظریف وزیر امور خارجه اظهار داشت: به عنوان فرزند گلستان باید بگویم که 5 ماه است که مرز ایران و ترکمنستان تعطیل است و علیرغم پیگیری‌ها و با وجود اینکه حدود 35 درصد مردم گلستان سنی و ترکمن هستند نمی‌توانند ارتباط اقتصادی و تجاری خوبی با ترکمن‌ها برقرار کنند با این وجود اقدامی از سوی وزارتخانه امور خارجه در راستای برقراری روابط دیپلماسی انجام نشده است، آنگاه شما از صادرات می‌گویید این صادرات کجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان گلستان کشاورز‌خیز و دومین استان کشور در پرورش مرغ است، افزود: استان گلستان به ترکمنستان صادرات مرغ ندارد این در حالی است که باید پرسید چرا مشکل گازی ایران و ترکمنستان تاکنون حل نشده است در حالی که یکی از مشکلات ما در رابطه با ترکمنستان بحث گازی است.

سنگدوینی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: شما به تسهیل‌گری شرایط اشاره کردید اما این تسهیل‌گری کجاست، اگر تسهیل‌گر بودید مردم استان گلستان در شرایط بد اقتصادی به سر می‌برند، همچنین در کریدور شمال – جنوب استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی هیچ صادرات و وارداتی با کشورهای اوراسیا صورت نمی‌پذیرد لذا خواهش می‌کنم ژست موفقیت نگیرید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه ببینید سردار سلیمانی چه کرد و مانند سردار سلیمانی‌ها باشید که این مملکت را با همه مشکلات از دست داعش ملعون نجات دادند، گفت: به عنوان فرزند کشاورز از شما خواهش می‌کنم بحث اوراسیا و مسیر ترکمنستان و کریدور شمال به جنوب را باز کنید چرا که ما مرز هوایی، زمینی و ریلی داریم، هزینه راننده‌ها در ترکمنستان دو برابر شده است لذا خواهش می‌کنم به فکر مردم باشید و این مسیر را باز کنید.

وی تصریح کرد: آقای ظریف اعلام کرد که سیاست‌هایشان همیشه موفقیت آمیز است و دائما ژست موفقیت را می‌گیرند اما در مسیری که طی کردند منفعلانه بودند چرا که ارتباط تجاری و اقتصادی در صادرات کشور به ویژه استان گلستان تعطیل شده است؟

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان