Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان با محوریت بررسی پروژه‌های مهم استان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با تاکید بر ضرورت همه‌جانبه برای پیشبرد برنامه‌های توسعه ای استان گفت: اشتغالزایی برای جوانان باید به عنوان اصلی‌ترین دغدغه تمام مسئولان قرار گرفته و از هیچ تلاشی برای تحقق این مهم دریغ نورزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اهمیت توجه به توسعه همه‌جانبه در استان اظهار کرد: توسعه روستایی از جمله مهم‌ترین موضوعات مورد توجه ماست که اقدامات توسعه‌ای بسیار خوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی از روستاها پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، قابل قبول نیست عنوان کرد: تلاش برای مهاجرت معکوس به روستاها نیز از جمله مولفه‌هایی است که باید در مسیر توسعه، مورد توجه قرار گیرد.

 

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های قانون بودجه برای توسعه استان تاکید کرد.

 

جواد رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه به تبیین طرح نوآورانه استان در توجه به ظرفیت‌های متفاوت روستاهای استان پرداخت و گفت: سه روستا از هر شهرستان، محور اصلی این برنامه توسعه‌ای است و با بهره‌گیری از مطالعات تخصصی و دانشگاهی، نسخه توسعه‌ای منحصر به هر روستا تدوین شده است.

وی ادامه داد: ۶۵ روستا در سراسر استان، مورد انتخاب و مطالعه برای اجرای این طرح قرار گرفته و امیدواریم تمامی دستگاه‌های مسئول در اجرای تصمیمات خود، این برنامه را مورد توجه قرار دهند.

تعدادی از مدیران کل و روسای ادارات استان نیز در این جلسه به بیان پیشنهادات و عملکرد خود در موضوعات مختلف پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز توسعه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانیال اسماعیلی فر بازیکن پرسپولیس بعد از گلزنی به نفت آبادان شادی زشتی از خود نشان داد که باعث شد کمیته انضباطی این بازیکن را فرابخواند.

جلسه انضباطی اسماعیلی فر فردا برگزار می شود اما پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد جریمه ای همچون حکم امید نورافکن بازیکن سپاهان در انتظار بازیکن پرسپولیس باشد.

امید نورافکن هم در فصل جاری درحالی که مصدوم بود و برای تماشای بازی تیمش در استادیوم حضور داشت خوشحالی ناپسندی انجام داد که با حکم کمیته انضباطی با یک جلسه مرحومیت و جریمه نقدی روبرو شد.

احتمالا اسماعیلی فر بازی جام حذفی سرخپوشان مقابل آلومینیوم را از دست بدهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • پیش بینی ۴۰ درصدی آموزش مهارتی بر اساس برنامه هفتم
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • جهش تولیدات کشاورزی همدان از مسیر مولدسازی روستاها می‌گذرد
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • توجه ویژه دولت به روستاها