Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سیدرضا صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک به همراه اعضای هیئت اجرایی صبح امروز از فدراسیون قایقرانی بازدید کردند. تاریخ انتشار: 10:52 - 15 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۷۳۲

خبرگزاری میزان - سیدرضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک به همراه اعضای هیئت اجرایی صبح امروز از فدراسیون قایقرانی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک نیز عنوان کرد: باید از خانواده قایقرانی در سراسر کشور تشکر کنیم که جوان و باانگیزه هستند. قایقرانی رشته خیلی سختی است. در حدود دو سال گذشته طی بازدیدی که به همراه وزیر ورزش داشتیم مشاهده کردیم تمرینات آنها سخت است.

وی ادامه داد: اولین اتفاق حضور سهرابیان است. در برخی استان‌ها انگیزه جدی برای برگزاری اردوها وجود دارد. ضمن تشکر از کسانی که از گذشته برای این رشته زحمت کشیدند؛ این رشته در شمال و جنوب و حوزه خزر و خلیج فارس انگیزه زیادی برای برگزاری اردوها دارد.

صالحی‌امیری تاکید کرد: تجهیزات این رشته گران قیمت است و باید چند سال یکبار به روز شود. با پیگیری سهرابیان کمک شد تا بخشی از تجهیزات خریداری شود و امسال هم‌ باید کمک کرد تا برای رویدادهای آسیایی و جهانی آماده شوند. این فدراسیون برنامه مدون ده ساله ای را ترسیم کرده است.

وی گفت: وزارت ورزش و کمیته باید حمایت کنند تا آنها بعد از کرونا به جایگاه واقعی خود برگردند.‌ در حال رایزنی با IOC هستیم تا برنامه‌ریزی‌ برای اردوها صورت بگیرد. از تجهیزات آکادمی و تجهیزات کمیته به فدراسیون کمک می‌کنیم، همچنین در بحث نیازهای ارزی مانند سال گذشته کمک می‌کنیم تا مشکلی نداشته باشند. پرداختی بخش نخست بودجه توسط کمیته انجام شده است.

*امکانات ناچیزی می‌خواهیم

در حاشیه این سهرابیان اظهار داشت: کمیته ملی المپیک در سال ۹۸ بیش از نیاز به ما کمک کرد و نمی‌توانم درخواست بیشتری داشته باشم. سال گذشته اعزام‌های ما کامل صورت گرفت و نتایج خوبی هم به دست آوردیم.

وی ادامه داد: تیم رویینگ ما در مسابقات قهرمانی آسیا با مدال‌های زیادی به ایران برگشت. چهار سهمیه المپیک برای خودمان کنار گذاسته‌ بودیم و برنامه‌ریزی ما این‌بود که هشت تا دوازده سال دیگر در فینال المپیک حضور پیدا کنیم.

رییس فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: اردوهای فشرده‌ای را برگزار کردیم. در گذشته پشتوانه‌سازی را به خوبی انجام نداده بودند. چند رشته چون انفرادی هستند با حدود هشت سال برنامه‌ریزی درست می‌توانند به کاروان ایران کمک زیادی کنند. در بازی‌های آسیایی می‌توانیم چند مدال طلا به دست بیاوریم، چون ورزشکاران ما سخت کار می کنند و خوشبختانه آرامش خوبی در اردوها وجود دارد.

سهرابیان افزود: امکانات ناچیزی می‌خواهیم؛ از جمله سالن بدنسازی است. خود ورزشکاران سالن را بعد از ۱۰ سال با شلنگ شستند. برخی خیرین لوازم را در اختیار ما قرار داده‌اند، اما هنوز نتوانسته‌ایم قایق‌های مدنظر خودمان را از گمرگ خارج کنیم و چشم انتظار دوستان در گمرک هستیم. اگر قایق‌ها برسد ورزشکاران ما تمرینات خوبی خواهند داشت. تعداد قایق‌های ما ۲۵ کافی است که برای تامین هزینه آن کمیته ملی المپیک ۲۵ هزار دلار کمک کرده است.

*نویدی که سهرابیان برای بازی‌های آسیایی داده دور از دسترس نیست

نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک توکیو نیز در حاشیه این دیدار گفت: قایقرانی در کشور ما فعالیت خوبی دارد و به نظرم سهرابیان خیلی خوب به این رشته آشناست. وی از جمله اشخاصی است که تمام وقت در فدراسیون حضور فعال دارد. نویدی که از سوی سهرابیان برای بازی‌های آسیایی داده شده دور از دسترس نیست. شنیده‌ام کمیته هم حامی خوبی برای این رشته بوده است.

بیشتر بخوانید: صالحی‌امیری: فدراسیون دوچرخه‌سواری نیازمند یک برنامه‌ریزی جدید در فضای کرونایی است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صالحی امیری کمیته ملی المپیک صالحی امیری کمیته ملی المپیک فدراسیون قایقرانی کمیته ملی المپیک صالحی امیری برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: استعدادهای برتر ورزش بورسیه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بنیامین فرجی پینگ‌پنگ باز ملی‌پوش کشورمان که درحال حاضر در صدر رنکینگ بهترین پینگ‌پنگ‌بازان زیر ۱۹ ساله جهان قرار دارد امروز با حضور در وزارت ورزش با کیومرث هاشمی دیدار و گفتگو کرد.


کیومرث هاشمی در این جلسه اظهار داشت: ممنونم از آقای قارداشی که شرایطی را فراهم کردند امروز درخدمت این قهرمان نوجوان باشیم. یکی از رسالت‌های ما توجه به استعدادهایی است که در کشور وجود دارد و نیاز است که این توجهات استمرار داشته باشد که بتوانیم ثمره آن را در بازی‌های آسیایی و المپیک ببینیم.

وی افزود: به دنبال این هستیم که در رشته‌هایی مثل پینگ‌پنگ که ظرفیت بسیار خوبی داریم در المپیک مدال‌آوری داشته باشیم. نباید در المپیک تنها به چند رشته خاص بسنده کنیم. بنیامین یک استعداد خدادادی است که با همت خانواده و حمایت‌های فدراسیون توانسته موفقیت‌های خوبی را رقم بزند و ما نیز حمایت خواهیم کرد که این موفقیت‌ها در المپیک خود را نشان دهد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: خانواده نقش بی‌بدیلی در موفقیت ورزشکاران دارد و تجربه نشان داده که هرجا توجه بیشتری توسط خانواده صورت گرفته موفقیت‌ها چشم‌گیرتر بوده است.

هاشمی با اشاره به توجه وزارت ورزش برای حمایت از استعدادها اظهار داشت: یکی از برنامه‌های حمایتی ما موضوع بورسیه برای استعدادهای برتر در رده سنی نونهالان و نوجوانان است که از سوی فدراسیون صورت خواهد گرفت. این کار را به شکل گسترده‌تر ioc انجام می‌دهد و ما نیز در اشل پایین‌تر به دنبال این هستیم که توسط صندوق قهرمانان این کار را انجام دهیم. همه حمایت ها فقط پولی نیست و حمایت‌های معنوی نیز بسیار تاثیرگذار است و اینکه ورزشکاران را ترغیب کنیم.

وی بیان کرد: این وظیفه را داریم که با حمایت از ورزشکاران باعث شویم اتفاقات مهمی رخ دهد. در کنار ورزش باید به فکر درس هم بود. ورزش و درس در کنار هم می‌توانند موفقیت یک شخص را رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل جلسه این بود که بگوییم وزارت ورزش حامی استعدادها است. پشتکار رمز موفقیت هر انسانی است و یقین داریم که با پشتکار و هدفی که بنیامین فرجی دارد قطعا می‌تواند به مدال طلای المپیک برسد.

بنیامین فرجی ملی‌پوش پینگ پنگ کشورمان نیز در این جلسه اظهار داشت: بسیار خوشحالم که توانستم به وزیر ورزش دیدار داشته باشم و قطعا این توجه وزیر انگیزه‌هایم را برای آینده بیشتر خواهد کرد.

وی افزود: همه تلاش من این است که بتوانم پرچم کشورم را در مسابقات بین‌المللی به اهتزاز درآورم و قطعا اگر حمایت‌ها از من ادامه داشته باشد می‌توانم به طلای المپیک دست پیدا کنم.

در ابتدای جلسه نیز علیقارداشی توضیحاتی را درخصوص وضعیت رشته تنیس روی میز و شرایط استعدادیابی این رشته در کشور ارائه داد. همچنین پدر بنیامین فرجی نیز که در جلسه حضور داشت درخصوص کشف این استعداد و علاقه‌ای که بنیامین به رشته تنیس روی میز دارد صحبت‌هایی را ارائه کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و علیقارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز نیز حضور داشتند.

کد خبر 6076875

دیگر خبرها

  • به دل آب مى زنيم براى اولين سهميه‌هاى دو نفره
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • استعداد‌های برتر بورسیه می‌شوند؛ فرجی می‌تواند به طلای المپیک برسد
  • هاشمی: استعدادهای برتر ورزش بورسیه می‌شوند
  • کیومرث هاشمی: استعدادهای برتر ورزش بورسیه می‌شوند
  • برگزاری مسابقات آسیایی بیس‌بال و سافت در تایلند
  • برگزاری جلسه هماهنگی با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های داخل سالن
  • برگزاری نخستین جلسه هماهنگی برای بازی‌های داخل سالن آسیا
  • فقر ورزشکار در ورزش مادر/ نسل طلایی دوومیدانی سراغ پول رفته است