Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به‌رغم بروز بیماری کرونا و عدم امکان مراجعه به خیرین، طی سه‌ماهه فصل بهار شاهد کمک ۲۱ میلیارد تومانی مردم نیکوکار به نیازمندان بودیم.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به محدودیت‌های اعمالی به دلیل بیماری کرونا، افزود: هم‌اکنون شاهد رشد ۲۰ درصدی کمک‌های مردمی در استان خراسان شمالی هستیم که بخش اعظمی از آن مربوط به کمک‌های مردم نیکوکار در ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه از مجموع کمک‌های جمع‌آوری‌شده ۸۶۰ میلیون تومان آن در بخش صدقات جمع‌آوری‌شده است، افزود: چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن نیز از طریق طرح اکرام به صورت نقد و کالا به‌ایتام تحت حمایت این نهاد کمک شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تاکنون سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و زکات مال به نیازمندان استان پرداخت شده است .

الهی راد همچنین در خصوص کمک‌های مردمی در قالب سرفصل‌های مبتنی بر نیاز گفت: طی سه‌ماهه امسال ۱۳ میلیارد تومان در قالب طرح‌های مبتنی بر نیز به‌صورت کالای غیر نقدی و از سوی نیکوکاران پرداخت‌شده است .

وی همچنین میزان کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری را نیز ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این کمک‌ها در بخش‌های صدقات،ایتام،زکات و مبتنی بر نیاز جمع‌آوری و توزیع‌شده است.

وی در پایان از مردم نیکوکار استان تقاضا کرد تا با اطمینان نسبت به هزینه به‌موقع و مناسب خیرات و کمک‌های خود از طریق این نهاد حمایتی اقدام کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کمک به نیازمندان کمیته امداد خراسان شمالی میلیارد تومان خراسان شمالی مردم نیکوکار کمک های مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ در این جشن که با همکاری و مشارکت بنیان احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خراسان شمالی برگزار شد، به هر زوج جوان دو میلیون تومان هدیه غیرنقدی اهدا شد.
این مراسم همراه با پذیرایی افطاری و برنامه‌های متنوع در تالار لاله دهکده مقاومت بسیج باحضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برندگان روز هفدهم پویش «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی اعلام شد
  • معرفی ۱۰ سوغات لذیذ خراسان شمالی/ حسرت آبنبات هل‌دار را به جان نخرید
  • توزیع ۵ تُن خرما توسط یک فرد نیکوکار بین خانواده‌های ایتام هرمزگانی
  • برندگان روز پانزدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان شمالی اعلام شد
  • برندگان روز شانزدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان شمالی اعلام شد
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • تصمیمات نهادهای حاکمیتی به اطلاع مردم برسد
  • کمک‌ ۹۶۰ میلیاردی خیران به ایتام خراسان شمالی
  •   آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد