Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: پرونده به شهادت رسیدن «ایاد الحلاق» جوان ۳۰ ساله معلول ذهنی فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست که به « فلوید فلسطین » نیز معروف شده همچنان خبرساز است.

به گزارش خرداد به نقل از مهر ، پرونده به شهادت رسیدن «ایاد الحلاق» جوان ۳۰ ساله معلول ذهنی فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست که به « فلوید فلسطین » نیز معروف شده همچنان خبرساز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اخبار بین الملل-جدیدترین اخبار مربوط به این پرونده، نشان از پاک شدن و یا دستکم پنهان کردن فایل ویدئویی دوربینهای امنیتی موجود در محل شهادت این جوان فلسطینی دارد.
الحلاق چندی قبل به دست نظامیان رژیم صهیونیستی با خونسردی کامل در حالی که هیچ سلاحی به دست نداشت به شهادت رسید.
بر اساس این گزارش، الحلاق در حالی که در کنار مدرسه محل تحصیلش روی زمین نشسته بود و معلم وی به زبان عربی فریاد می‌زد او معلول است به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
مسئولان پلیس رژیم صهیونیستی نیز برای انحراف افکار عمومی تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده اند که بدون فیلم‌های دوربین‌های امنیتی محل واقعه انجام می‌شود چرا که خبر رسیده فایل ویدئویی این دوربینها ناپدید شده است.
این در حالی است که در محل واقعه، دست کم ۷ دوربین امنیتی وجود داشته که بنا به اظهارات شهود عینی، ۲ دوربین بعد از این واقعه از محل خود برداشته شده اند.
گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که از متهم اصلی این پرونده تنها یک بار بازجویی شده و حتی صحنه جرم بازسازی نشده است. متهم نیز در حال حاضر آزاد است. برچسب ها: فلوید فلسطین

منبع: خرداد

کلیدواژه: فلوید فلسطین فلوید فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ غزه آماری جدید درباره وضعیت بحرانی کودکان در این باریکه منتشر کرد.

بنابر اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون، ۳۰ کودک فلسطینی در اثر گرسنگی و سوء تغذیه شدید جان خود را از دست داده اند.

همچنین در شرایط کنونی ۱۷ هزار کودک فلسطینی بدون داشتن والدین خود (پدر یا مادر یا هر دو) در این باریکه زندگی می کنند.

براساس آخرین آمارها در جنگ غزه تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر به شهادت رسیده اند که ۷۲ درصد از آنها زن و کودک هستند.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • حزب‌الله انتقام شهادت یک رزمنده خود را گرفت
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری