Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات خراسان گفت: با توجه به تعویق 5 ماهه در برگزاری لیگ، نمی‌توانم نتیجه بازی با مس را پیش‌بینی کنم.

فاطمه شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه آیا موافق برگزاری مسابقات پلی‌آف هستید، اظهار داشت: بحث موافق و مخالف نیست. هر تصمیمی سازمان لیگ بگوید انجام می‌دهیم اما اینطور نبوده که بگوییم به هر قیمتی باید لیگ برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شروع تمرینات، عنوان کرد: قرار است امروز از بازیکنان تست کرونا گرفته شود و بعد از نتیجه تمرینات را شروع می‌کنیم. البته من با آنها در تماس بودم و هیچ کدام علائم کرونا را نداشتند.

سرمربی فوتسال هیات خراسان درباره اینکه برخی مربیان از هزینه‌های تست و نبودن خوابگاه‌ نگران هستند، گفت: تیمی که خودش را برای قهرمانی می‌بندد فکر نمی‌کنم از پس هزینه‌های تست برنیاید. شاید این موضوع قابل پیش‌بینی نبوده اما پروتکل را سازمان لیگ فرستاده است.

شریف در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه بازی رفت با تساوی به پایان رسید، فکر می‌کنید بتوانید با شکست مس راهی فینال شوید، خاطرنشان کرد: با توجه به تعویق 5 ماهه نمی‌توان پیش‌بینی کرد. نه شرایط ما و نه مس مشخص نیست اما هر 2 تیم انگیزه دارند. هر تیمی کمتر اشتباه داشته باشد برنده می‌شود.

وی همچنین درباره وضعیت قرمز شهرهای مختلف از جمله مشهد و اهواز، یادآور شد: بله وضعیت این شهرها قرمز است اما حتما سازمان لیگ و وزارت بهداشت معیارهایی را در نظر گرفته‌اند که قرار است مسابقات برگزار شود. ما هم نمی‌دانیم دلیل برگزاری لیگ چیست اما حتما همه جوانب را سنجیده‌اند.

به گزارش فارس، تیم‌های سایپا، شرکت ملی حفاری، مس رفسنجان و هیات خراسان تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف هستند. مسابقات از سوم مرداد آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فاطمه شریف سرمربی هیات خراسان فوتسال بانوان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام سیدعباس مسعودی افزود: این مراسمات در ۱۴ بقعه متبرکه بصورت ویژه برگزار می‌شود.
وی گفت: سخنرانی، مناجات خوانی، قرآن به سر، خیمه‌های معرفت ویژه کودکان و نوجوانان، مشاوره خانواده، بیان احکام، برگزاری نماز جماعت و برگزاری سفره‌های ساده از مهم‌ترین برنامه‌های درحال اجرا در بقاع متبرکه است.
حجت الاسلام مسعودی افزود: ۳۱ مبلغ بومی استان و ۹ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم در بقاع متبرکه استان مشغول فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی هستند.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه هرمزگان گفت: با توجه به همزمانی ایام عید و ماه مبارک رمضان زمینه اسکان مسافران در بقاع متبرکه نیز فراهم شده است.

بیشتربخوانید:شهرستان رودان میزبان مهمانان نوروزی
حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل سازمان تبلیغات هرمزگان نیز گفت: مراسم شب‌های قدر در بیش از دو هزار و ۵۰۰ مسجد استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • راز خوشبختی آبادان: گل اول را بزن، به هر قیمتی!
  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • برگزاری نوروزگاه خوی در جوار کاروانسرای تاریخی خان
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی