Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی از خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با فوت یک بیمار کرونا مثبت در مهاباد شمار قربانیان این ویروس به ۷۶ نفر افزایش یافت.

آقازاده با بیان اینکه شمار جانبختگان مبتلا به کووید ۱۹ در آذربایجان غربی تاکنون به ۴۸۷ نفر رسیده است، افزود: در شبانه روز گذشته ۱۴۱ نفر با علائم سندرم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند که از این تعداد ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

مهاباد همچنان در وضعیت قرمز/ تعداد قربانیان مبتلا به کرونا ویروس رو به افزایش است

آمار جانباختگان کرونا در مهاباد به ۷۲ نفر رسید

رئیس خدمات درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: مردم از حضور در تجمعات خودداری کنند، در بیرون از خانه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و حتما از ماسک استفاده کنند، در غیر این صورت وضعیت حادتر و بدتر خواهد شد.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کووید 19 سندرم تنفسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ورود بیش از 1 میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم

به گزارش تابناک، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: بیش از یک میلیون گردشگر که از طریق آذرباجان (مرز زمینی) وارد ایران می‌شدند. اما امروزه به علت بروز مسائل خاص سیاسی میان دو کشور ایران و آذربایجان این تعداد قادر به ورود نیستند.

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • آغاز سرشماری سمندر کوهستانی در آذربایجان‌غربی
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار
  • سرشماری سمندر کوهستانی در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • جلوگیری از ورود بیش از 1 میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد