Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:10:14 GMT

سه طرح گردشگری قزوین به بخش خصوصی واگذار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۴۶۷۲

سه طرح گردشگری قزوین به بخش خصوصی واگذار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: در این راستا و براساس اجرای ماده ۲۷ قانون الحاقی برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات ماللی دولت آگهی فراخوان عمومی شناسایی و انتخاب سرمایه گذار برای بهره برداری از این طرح ها منتشر شد.

علیرضا خزائلی اظهار داشت: متقاضیان سرمایه‌گذاری در هر یک از پروژه‌های مذکور می‌توانند با مراجعه به اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان  واحد معاونت گردشگری و یا پورتال اداره کل به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

qchto.ir  نسبت به تهیه اسناد مربوطه اقدام نمایند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با بیان اینکه امکان اعطای تسهیلات از محل تبصره ماده ۱۹ به سرمایه‌گذاران وجود دارد،تصریح کرد: متقاضیان باید تا پایان وقت اداری ۲۶ تیر ماه با تکمیل اسناد مطابق با شرح مندرج در فراخوان آنها را به صورت دربسته به دبیرخانه اداره کل تحویل دهند که پس از بررسی مستندات توسط اعضای کمیته ماده ۲۷ استان نسبت به انتخاب سرمایه‌گذار واجد صلاحیت اقدام خواهد شد.

این مسوول گفت: واگذاری طرح های گردشگری به بخش خصوصی می تواند زمینه مناسبی برای رونق گردشگری و ایجاد اشتغال در این حوزه فراهم کند.

برچسب‌ها استان قزوین جهانگردی سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین جهانگردی سرمایه گذاری استان قزوین جهانگردی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز گزارشی که در جلسه دولت قرار دادم مورد تأیید همه وزرا و رئیس جمهور قرار گرفت، زیرا مردم دین دار هستند.

وی افزود: یک بخشی از جامعه تشخیص می‌دهد که به روزه داری بپردازند و سفر‌ها و گردشگری خود را به بعد از ماه مبارک رمضان موکول کنند.

ضرغامی گفت: وقتی مردم سفر می‌روند بالاخره در کنار همه مشکلاتی که دارند به گردشگری می‌پردازند نشان دهنده حال خوب مردم است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تأکید کرد: برخی از دستگاه آمار‌هایی ارائه می‌دهند که بسیار غلط است، همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیاردی بخش خصوصی در بناهای تاریخی
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود