Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ساوه گفت: راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی خصوصا در شهری مثل ساوه، مبارزه با فساد را امیدبخش خواهد کرد و این اطمینان را به مردم خواهد داد که دستگاه قضائی از هیچ فسادی کوتاه نخواهد آمد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی صبح امروز در نشست قضات ساوه با رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: عملکرد قوه قضائیه خصوصا در بحث مبارزه با فساد جای تقدیر و تشکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: علیرغم جوسازی‌ها و ایجاد التهاب اما قوه قضائیه در مبارزه با فساد مسمم است و می‌توان گفت که برخی مشکلات اقتصادی ایجاد شده اخیر نیز برای سست کردن اراده آنها در این مبارزه است که قطعا تاثیری بر عزم قوه قضائیه نخواهد داشت.

علیرغم جوسازی‌ها و ایجاد التهاب اما قوه قضائیه در مبارزه با فساد مسمم است و می‌توان گفت که برخی مشکلات اقتصادی ایجاد شده اخیر نیز برای سست کردن اراده آنها در این مبارزه است 

 

حجت الاسلام حسینی افزود: برخورد با فساد تا ریشه کن شدن آن باید ادامه داشته باشد، چراکه خواسته رهبر و رئیس دستگاه قضا و مردم است.

وی از طولانی شدن رسیدگی به برخی پرونده‌های قضائی گلایه کرد و گفت: برخی احکام جنبه بازدارندگی دارند و اگر در صدور حکم و اجرای آن تاخیر وجود داشته باشد بازدارندگی آن تاثیر کمتری در جامعه خواهد داشت.

امام جمعه ساوه با ابراز رضایت از عملکرد دادگستری ساوه تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه سوت زنی خصوصا در شهری مثل ساوه، مبارزه با فساد را امیدبخش خواهد کرد و این اطمینان را به مردم خواهد داد که دستگاه قضائی از هیچ فسادی کوتاه نخواهد آمد.

 انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه ساوه دادگستری ساوه سید ابراهیم حسینی مبارزه با فساد قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد 31 هزار اشتغال به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، غلامعلی دهشیری در تبیین عمکلرد ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد اظهار داشت: در سال 1402 در مجموع 508 درخواست به دبیرخانه ستاد ارسال شد که نسبت به سال گذشته 29 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از مجموع درخواست های رسیده ۲۱۰ درخواست با دریافت مصوبه و  ۶۴ درخواست با مکاتبه دبیرخانه حل شده است.

دهشیری با بیان اینکه 45 درخواست از سال 1402 در دبیرخانه ستاد در جریان رسیدگی می باشد، اظهارداشت: همچنین ۱۲ درخواست به علت رسیدگی در  مراجع قضایی و 130 درخواست غیر مرتبط با عدم پیگیری از دستور کار ستاد خارج شده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در سال 1402 در مجموع 37 جلسه اصلی ستاد، 42 بازدید توسط اعضای اصلی یا اعضای کمیته مقدماتی و جلسات مستمر کمیته مقدماتی برگزار شد که ماحصل آن صدور 230 مصوبه جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی بود.

وی تصریح کرد: از مجموع مصوبات ستاد 135 مصوبه که 64 درصد از مصوبات را تشکیل می دهد اجرا ۳۶ مصوبه در حال اجرا و ۲۴ مصوبه اجرا نشده است.

وی اضافه کرد: مصوبات اجرا نشده مرتبط با برخی بانک های خصوصی ، سازمان مدیریت امور اراضی و ... می باشد که قطعا دلایل خود را دارند اما قطعا دلایل عدم اجرا توسط دبیرخانه ستاد بررسی و شناسایی می شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: درخواست 15  شرکت در ستاد با نظر اکثریت آراء مورد قبول قرار نگرفته است.

وی گفت: از مجموع درخواست رسیده به دبیرخانه ستاد 75 درخواست مربوط به شرکت های کاشی و سرامیک،59 درخواست مربوط به شرکت های معدنی،43 درخواست مربوط به شرکت های حوزه ساختمان،46 درخواست مربوط به شرکت های فولادی،36 در خواست مربوط به شرکت های کشاورزی و دامپروری، 41 درخواست مربوط به شرکت های موادغذایی و لبنی و ... می باشد. 

دهشیری افزود: براساس سازمان ها و نهادها 140 درخواست مرتبط به سازمان صمت،110 درخواست مرتبط با بانک ها، 80 درخواست مرتبط با گمرک،46 درخواست مرتبط با شرکت شهرک های صنعتی،38 درخواست مرتبط با آب منطقه ای،34 درخواست مرتبط با راه و شهرسازی و ... بوده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات | اتهام آنها چیست؟
  • شهردار یکی از شهرهای تهران بازداشت شد
  • بازداشت شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر
  • شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر دستگیر شدند
  • ورود اطلاعات استان کرمان به مناقصات شرکت‌های شبه دولتی استان
  • ایجاد 31 هزار اشتغال به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد
  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • زمینه‌های ایجاد صلح و سازش میان مردم کرمانشاه بالا است
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد