Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر نصرتیان روز یکشنبه در گفت‌گو با ایرنا افزود: بر اساس گزارش تحلیلی و آماری، شبکه انتقال این شرکت  با کسب عملکرد صحیح حفاظتی ۹۱.۸۳درصدی بالاترین رتبه را در سطح شبکه انتقال برق  به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه میانگین کشوری این شاخص ۸۳.۹ درصد است، بیان کرد: ۹۰ درصد خروج خودکار شبکه انتقال در حوزه برق باختر بدون گسترش خاموشی و بدون قطعی بوده است که از این منظر نیز برق باختر رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای باختر اظهار داشت: در شاخص خروج خودکار ترانسفورماتورها نیز شرکت برق منطقه‌ای باختر رتبه دوم کشور را به لحاظ کمترین میزان خروج خودکارترانسفورماتورها به‌دست آورد.

وی گفت: بر اساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران ،تعداد حوادث لایه انتقال شرکت برق منطقه ای باختر در سال ۹۸ به میزان ۲۵ درصد نسبت به سال ۹۷ کاهش داشته است.

نصرتیان بیان کرد: نشست های ارزیابی عملکرد در حوزه بهره برداری با حضور مدیران بهره برداری و مدیران تعمیر و نگهداری با هدف ارتقا فرآیند تعمیر و نگهداری به صورت ماهیانه برگزار می شود و برنامه های  عملیاتی کوتاه مدت ،میان مدت،و بلند مدت تدوین شده است.

نصرتیان افزود:بخش خروج خودکار خطوط انتقال به دلیل قدمت خطوط و فرسودگی  نیاز به بهینه‌سازی و اصلاح دارند که امیدواریم با تخصیص منابع لازم بتوانیم این بخش را هم به نحو مطلوب اصلاح و در پایداری شبکه عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد:در شرکت برق باختر،رویکرد سیستمی فعالیت‌های بهره‌برداری مبتنی بر نرم افزار جامع است که به طور کامل عملیاتی شده و در گام بعدی ارتقا و بهبود قابلیت‌های  آن در دستور کار قرار دارد.

برق منطقه‌ای باختر در گستره سه استان مرکزی، همدان و لرستان فعالیت دارد.

برچسب‌ها استان مرکزی انرژی برق برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی انرژی برق برق استان مرکزی انرژی برق برق برق منطقه ای باختر شبکه انتقال بهره برداری برق باختر شرکت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰۱ کیلومتر خطوط و شبکه‌های آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شده است، اظهار داشت: این ۱۰۱ کیلومتر از خطوط و شبکه‌های آبرسانی با اعتبار دو هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال تعویض و بهسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه هفت هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب و سه هزار و ۸۰۰ کیلومتر خطوط انتقال آب در استان داریم، گفت: بر اساس آخرین آمار حدود سه هزار کیلومتر شبکه و خطوط انتقال نیازمند اصلاح و بهسازی مجدد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه یکی از دلایل هدررفت آب، فرسودگی شبکه‌های انتقال است، اظهار کرد: البته وجود انشعابات غیرمجاز کنتورهای خراب هم یکی از عوامل هدررفت آب است، در این راستا هم شناسایی و حذف انشعابات غیرمجاز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

کد خبر 6085639

دیگر خبرها

  • خط لوله گاز ، مهم‌ترین طرح ایران و پاکستان در حوزه انرژی
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • از منطقه شش عملیات تجلیل شد