Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بندرانزلی با اشاره به افزایش تعداد کد رشته‌های آموزشی مرکز جهاددانشگاهی بندر انزلی گفت: امور تجارت و کسب و کار و کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان زبان انگلیسی از رشته های جدید در این مرکز است.

ویکتوریا صیاد دقت کار در گفت وگو با ایسنا از افزایش تعداد کد رشته‌های آموزشی مرکز جهاددانشگاهی بندرانزلی خبر داد و اظهار کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بندرانزلی با اخذ مجوز راه اندازی مرکز نوآوری از دانشگاه جامع علمی کاربردی و وزارت علوم، موفق به اخذ رشته های تخصصی حوزه تجارت و کسب و کار در پذیرش مهر ماه ۹۹ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این خصوص رشته های کاردانی مدیریت کسب و کار (MBA) و کارشناسی مدیریت تجاری سازی به رشته های فعال مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بندرانزلی اضافه شد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بندرانزلی ادامه داد: ضمن اینکه رشته کارشناسی مترجمی همزمان زبان انگلیسی نیز از رشته های جدید مورد پذیرش دانشجو در مهر ۹۹ در این مرکز است.

دقت کار یادآور شد: دانش آموزان و دانشجویان می توانند با ثبت نام در این مرکز در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در رشته‌های مدیریت کسب و کار، مدیریت تجاری سازی، مدیریت فرهنگی، دوخت و تکنولوژی لباس، طراحی لباس، طراحی کیف و کفش، مترجمی زبان انگلیسی، گرایش های مختلف گرافیک (تصویرسازی، تزیینی محیطی)، مهندسی فناوری اطلاعات، معماری، عکاسی مد و پوشاک،  ادامه تحصیل دهند.

وی نحوه پذیرش دانشجویان در مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بندرانزلی را بدون کنکور عنوان کرد و گفت: زمان ثبت نام پذیرش مهر ۹۹ در مقطع کاردانی از ۴ لغایت ۱۱ شهریور و در مقطع کارشناسی از ۱۱ لغایت ۱۷ شهریور ماه است.

 رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بندرانزلی خاطرنشان کرد: داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور می‌توانند در تاریخ‌های قید شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.متقاضیان می‌بایست پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و یا به شکل حضوری به مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بندرانزلی واقع در خیابان پاسداران مراجعه کنند.

دقت کار گفت: همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر داوطلبان می توانند با شماره تلفن های۴۴۵۰۴۶۲۰، ۴۴۵۰۴۵۲۹ و ۰۹۳۶۰۹۲۰۶۵۸تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی دانشگاهی جهاد دانشگاهی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی