Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفر و بویان از فرآیند ۱۲Bis استفاده نکرده اند و خطر سقوط به دسته پایین تر فعلا استقلال را تهدید نمی کند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از لغو سفر استقلال به جم، بلافاصله این شایعه شنیده شد که باشگاه استقلال با علم به این خبر که روز ۱۶ تیر ماه در پی صدور حکم شکایت بویان و شفر، به دسته پایین تر سقوط می کند، پیشاپیش از حضور در ادامه لیگ نوزدهم انصراف داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حرف های احمد سعادتمند به منزله رد این شایعه بود. شایعه ای که تا این لحظه هنوز به رنگ خبر و واقعیت درنیامده است. استقلالی ها مدعی هستند اگر در پرونده شفر و بویان حکم سخت گیرانه ای هم در کار باشد، به این زودی ها ابلاغ نمی شود و ۱۶ تیر تازه مهلت اولیه باشگاه برای پرداخت بدهی اش به سرمربی آلمانی و بازیکن خارجی تیم به پایان می رسد.

بعد از ظهر دیروز شایعه شده بود استقلال اگر تا ۱۶ تیر مطالبات شفر و بویان را پرداخت نکند، با حکم سقوط به دسته پایین تر مواجه می شود.

البته به گفته یک منبع آگاه، نه شفر و نه بویان از ماده ۱۲Bis که همان فرآیند رسیدگی سریع به شکایات است، استفاده نکرده اند و اگر واقعا حکم سقوط به دسته پایین تر در کار باشد، به این زودی علیه استقلال صادر نخواهد شد. استقلال برای توافق با این طلبکاران خارجی خود و یا برای پرداخت بدهی آن ها هنوز هم فرصت دارد.

ماجرای لغو سفر استقلال به جم هم تنها به این دلیل بوده که مدیران باشگاه مدعی هستند چون تعداد افراد مبتلا به کرونا در استقلال از ۱۰ نفر یا همان ۲۵% اعضای تیم عبور کرده، سازمان لیگ باید بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم را به تعویق بیاندازد. طرفداری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد سعادتمند احمد سعادتمند دسته پایین تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰

مربیان و بازیکنان استقلال امروز با پیراهن شماره ۲۰۰ که نام روزبه چشمی روی آن نقش بسته بود، همبازی خود را غافلگیر کردند و به 
اتفاق عکس دسته جمعی گرفتند.

 روزبه چشمی جمعه گذشته در اراک، دویستمین بازی خود را با پیراهن استقلال انجام داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حضور هافبک ناراضی استقلالی‌ها در قطر واقعیت ندارد/ چشمی در تهران است زمان بازگشت روزبه چشمی به استقلال مشخص شد

دیگر خبرها

  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!
  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰
  • سقوط آزاد ین ژاپن
  • رعد پدافند هوایی و مس رفسنجان به لیگ دسته یک سقوط کردند
  • لیگ برتر بسکتبال| سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک
  • سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران