Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

تعدادی از کارگرانی که در میدان آزادی کار ضد عفونی اتوبوس ها را به عهده داشتند به دلیل پرداخت نشدن حقوق ترک کار کرده و امروز کار ضد عفونی 180 دستگاه اتوبوس بر عهده تعدادی محدود از کارگران است.

اخبار اجتماعی- محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در توضیح علل این اتفاق گفت: بر اساس پیگیری های انجام شده مشخص شد مشکل اصلی کارگران در بخش قرار دادها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران افزود: چهارشنبه هفته گذشته به منظور بررسی و حل مشکل قرار داد کارکنان این بخش جلسه ای برگزار کردیم.

ترفع در پاسخ به این سوال که در نهایت با برگزاری جلسه تصمیم گیری بر چه اساسی است گفت: امیدواریم بتوانیم در هفته آینده کار پرداخت قرار دادهای آن انجام شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران اتوبوس شهرداری تهران شرکت واحد اتوبوسرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای آب شرب در فصل تابستان و برای جبران کمبود آب در این ایام، عملیات حفر یک حلقه چاه آب جدید در روستا‌های بیدپارسی و براکوه خواف آغاز شده است.

محسن چهکندی با بیان اینکه این چاه آب در مکانی مناسب و با حجم آبدهی بالا حفر خواهد شد، افزود: با بهره‌برداری از این چاه، مشکل کمبود آب در این مناطق روستایی مرتفع می‌شود.

مدیر آبفای خواف در ادامه به دیگر اقدامات این امور برای رفع مشکل کمبود آب در این روستا‌ها اشاره کرد و گفت: علاوه بر حفر چاه آب جدید، عملیات اصلاح و بازسازی اضطراری ۲۰۰ متر از خط انتقال آب شرب روستا‌های یادشده نیز به تازگی به پایان رسیده است.

دیگر خبرها

  • فراخوان برای واگذاری هزار دستگاه تاکسی برقی در تهران از هفته آینده
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر