Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورمحمدی، روز یکشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان افزود: محرومیت زدایی و تلاش برای مهاجرت معکوس به روستاها از جمله مولفه‌هایی است که باید در مسیر توسعه استان مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به توسعه همه ‌جانبه در استان اظهار داشت: توسعه روستایی از جمله مهم‌ترین موضوعات مورد توجه مدیریت استان بوده و اقدامات توسعه‌ای بسیار خوبی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان شرقی، همکاری و تلاش همه‌ جانبه برای پیشبرد برنامه‌های توسعه ای استان را ضروری دانست و گفت: باید از ظرفیت های قانون بودجه برای توسعه استان بیشتر استفاده شود.

پورمحمدی، با تاکید بر اینکه اشتغالزایی برای جوانان باید به عنوان اصلی‌ترین دغدغه تمام مسئولان قرار گیرد، ادامه داد: مسوولان نباید از هیچ تلاشی برای تحقق این مهم دریغ کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با تبیین طرح نوآورانه استان در توجه به ظرفیت‌های متفاوت روستاها گفت: ۳ روستا از هر شهرستان، محور اصلی این برنامه توسعه‌ای است و با بهره‌گیری از مطالعات تخصصی و دانشگاهی، نسخه توسعه‌ای منحصر به هر روستا تدوین شده است.

جواد رحمتی، افزود: ۶۵ روستا در سراسر استان مورد انتخاب و مطالعه برای اجرای این طرح قرار گرفته و امید است تمامی دستگاه‌های مسئول در اجرای تصمیمات خود این برنامه را مورد توجه قرار دهند.

جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان با محوریت بررسی پروژه‌های مهم به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه تعدادی از مدیران کل و روسای ادارات استان نیز پیشنهادات و عملکرد خود را در موضوعات مختلف ارایه کردند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی توسعه روستایی محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی توسعه روستایی محرومیت آذربایجان شرقی توسعه روستایی محرومیت آذربایجان شرقی توسعه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی

گوزلی در برنامه طبخ غذای‌های گونه آبزی و عرضه آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای عنصرود در بخش مرکزی اسکو بر اهمیت مصرف غذا‌های دریایی و آبزیان در سبد غذایی مردم تاکید کرد و گفت: میزان سرانه مصرف غذا‌های دریایی در آذربایجان شرقی حدود ۸ کیلوگرم است که این میزان در کل کشور ۱۴ کیلوگرم بوده و از این نظر استان ما در رتبه‌های پایین مصرف قرار دارد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از انجام اقدامات لازم در جهت توسعه و ترویج مصرف غذا‌های دریایی در استان خبر داد و افزود: در این راستا هر ماه در یکی از روستا‌های کم برخوردار استان آذربایجان شرقی برنامه طبخ و عرضه غذا‌های گونه آبزی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و امروز نیز شاهد طبخ ۳۰۰ پرس ماهی آماده و توزیع آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای هدف گردشگری عنصرود در بخش مرکزی اسکو هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی