Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت راه‌اندازی سیستم پرداخت حقوق کارگران شهرداری از خزانه متمرکز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری در صحن علنی شورای شهر اظهار کرد: با وجود اینکه پیش تر اعلام شده حقوق کارکنان شهرداری از خزانه متمرکز پرداخت شود، اما به دلیل عدم تحقق این امر، لازم است که شهرداری نسبت به راه اندازی سیستم پرداخت متمرکز حقوق اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شهرداری باید فرایندی برای یکسان سازی زمان پرداخت حقوق کارکنان در نظر بگیرد تا نظم مالی مناسبی در شهرداری تبریز به وجود بیاید.

دبیری همچنین با اشاره به روز شهرداری ها ودهیاری ها گفت: این روز را به کارکنان شهرداری تبریز تبریک گفته و آروزی موفقیت برای کارکنان شهرداری داریم که سرسبزی و پاکیزگی شهر در سایه فعالیت‌های آن ها به وجود آمده است.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با اشاره به ۱۴ تیر، روز قلم گفت: قلم‌زبان عقل و معرفت است و در قرآن نیز به قلم قسم خورده است که باید از اهل قلم‌حمایت جدی شود.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با اشاره به ۱۶ تیر روز مالیات، تاکید کرد:  لازم است همه نسبت به پرداخت به موقع مالیات خود اقدام کنند.

وی در پایان با اشاره به غیبت غلامحسین مسعودی ریحان در جلسه شورای شهر، از ابتلای وی به کرونا خبر داد و  گفت: آروزی سلامتی برای این عضو شورای شهر داریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت نسبت به وضعیت بحرانی بیمارستان‌ها در نوار غزه هشدار داد.

«تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز پنج شنبه اعلام کرد که از ۳۶ بیمارستان در نوار غزه، تنها ۱۰ بیمارستان در این باریکه به طور جزئی کار می‌کنند.

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که سیستم بهداشتی نوار غزه به سختی می‌تواند دوام بیاورد.

آدهانوم افزود: ما خواستار توقف فوری حملات اسرائیل به بیمارستان‌ها در غزه و حفاظت از کارکنان، بیماران و غیرنظامیان هستیم.

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی پیشتر هم تاکید کرد که گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله به بیمارستان امل در خان یونس و بازداشت کارکنان و بیماران این بیمارستان و خسارات وارده به آن به شدت نگران کننده است.

وی در ادامه افزود: ما خواهان حمایت فوری از بیماران و کارکنان بیمارستان امل هستیم. باید در نوار غزه آتش بس اعلام شود.

دیگر خبرها

  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا خواهد شد
  • حقوق کارمندان دولت 20 درصد و حقوق کارگزان 35 درصد در سال 1403 افزایش می یابد
  • حقوق کارگران دوباره افزایش پیدا می‌کند؟
  • به زودی: ارائه لایحه اصلاح قانون کار درباره دستمزد کارگران
  • آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار درباره دستمزد کارگران
  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان به طور جزئی فعال هستند
  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت