Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: از وقتی از وزن ۸۵ به ۹۶ رسیدم ۱۱ کیلو عضله‌سازی کردم، اگر در وزن خودم می‌ماندم سال‌ها می‌توانستم افتخارآفرینی کنم. تاریخ انتشار: 11:12 - 15 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۷۴۲

خبرگزاری میزان - کیانوش رستمی‌ ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران بعد از دیدار با وزیر ورزش اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*با وزیر ورزش صحبتی داشتم در خصوص اینکه به من کمک کند تا بتوانم در مسیر المپیک موفق‌تر عمل کنم و تمریناتم را به خوبی انجام دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تمریناتم را به صورت انفرادی انجام می‌دهم و کرونا سبب خیر برای من شده است، البته بعضی از ورزشکاران دچار مشکل شده‌اند، چون آنها نیاز به مربی دارند تا نکات لازم را گوشزد کند.

*متأسفانه از وقتی از وزن ۸۵ به ۹۶ رسیدم ۱۱ کیلو عضله‌سازی کردم، مجبور شدم این کار را انجام دهم اگر در وزن خودم می‌ماندم سال‌ها می‌توانستم افتخارآفرینی کنم.

*متأسفانه مردم اصلا رعایت نمی‌کنند و در مراسم عروسی حضور دارند تالار‌های عروسی کار خودشان را انجام می‌دهند، در استان کرمانشاه که زندگی می‌کنم می‌بینم مردم این منطقه نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و ماسک هم نمی‌زنند گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است.

*باید قبل از اینکه اتفاقی بیفتد تمام نکات بهداشتی را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: صالحی‌امیری از ۴ فدراسیون بازدید می‌کند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزنه برداری کیانوش رستمی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رستمی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این کودک چهارساله در حوالی روستای «منج» در مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری در خرسان غرق شده است.

وی بیان داشت: غرق شدن کودک چهار ساله در رود خرسان روز گذشته اعلام و تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شد و عملیات جستجو برای پیدا کردن این کودک چهارساله همچنان ادامه دارد.

رستمی تصریح کرد: تیم غواصی چهار محال و بختیاری که پیش از ما در جریان این غرق شدگی قرار گرفته بودند نیز عملیات جستجو برای یافتن این کودک را از دو روز گذشته آغاز کرده‌اند و هنوز این پسربچه چهار ساله پیدا نشده است.

وی افزود: علی رغم همه هشدارها، متأسفانه شنا در رودخانه‌ها و قرار گرفتن در حاشیه رودخانه‌ها برای تفریح و غرق شدن کودکان، سالانه افراد زیادی را به کام مرگ می‌کشاند.

کد خبر 6086413

دیگر خبرها

  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • الکترود جوشکاری co2 و نکات  مهم خرید سیم جوش co2
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • مُهمدی: برای بردن حریف ازبک به خودم اطمینان داشتم
  • پنل خورشیدی بین همه عشایر استان بوشهر توزیع می شود
  • تولید گوشت‌مرغ در خراسان رضوی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • فرهاد آئیش: از بازی کردن در نقش‌های تاریخی می‌ترسم