Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@00:15:40 GMT

شایعه افزایش قیمت گازوئیل تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۴۸۸۹

شایعه افزایش قیمت گازوئیل تکذیب شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با رد شایعه افزایش قیمت گازوئیل گفت: چنین طرحی در دستور کار مجلس نیست و حداقل می‌توان گفت تا یک سال آینده هم مطرح نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی طغیانی با اشاره به شایعه افزایش قیمت گازوئیل اظهار داشت: هیچ حرفی در مورد افزایش قیمت گازوئیل مطرح نیست، حتی یک کلمه، بنابراین موضوعی که اصلا مطرح نشده یک شایعه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس بررسی‌ها نیز نه در دولت و نه در مجلس حتی بین گفت‌و‌گوهای دونفره چنین چیزی بیان نشده و هدف از این شایعه به هم ریختن جو جامعه است که ذهن مردم هم در قضیه افزایش قیمت بنزین زمینه پذیرش این موضوع را داشت.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با رد فراهم شدن زمینه افزایش قیمت گازوئیل با چنین شایعه‌ای گفت: حداقل تا یک سال آینده می‌توان گفت که افزایش قیمتی در کار نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با کمال صراحت و صداقت عرض می‌کنم که عملا چنین طرحی در دستور کار مجلس یازدهم نیست.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: افزایش قیمت گازوئیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرز آبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، جانشین مرزبانی استان خوزستان از توقیف سه فروند لنج صیادی متخلف در حال خروج غیرقانونی از مرز آبی کشور و کشف بیش از ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزارلیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.
سرهنگ منصوررضا عزیزی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی، با تلاش مرزبانان جان بر کف برابر اخبار رسیده درمورد تردد قایق‌های حامل سوخت قاچاق، بلافاصله ناوگروه شناوری به محدوده شناسایی شده اعزام شدند.
وی افزود: مرزبانان حین گشت زنی سه لنج شناور صیادی که در حال خروج غیرقانونی از مرز آبی و در حال حرکت به سمت کشور عراق بودند را مشاهده و با رعایت اقدامات تامینی و عملیاتی ضربتی شناور‌ها را توقیف کردند.
سرهنگ عزیزی اظهار کرد: در بررسی مرزبانان از شناور‌ها مقدار ۳۲ هزار و ۳۲۳ لیتر گازوئیل قاچاق از سه شناور کشف و ضبط شد.
جانشین مرزبانی استان خوزستان ضمن اعلام دستگیری هفت نفر و معرفی به مراجع قضائی برای سیر مراحل قانونی خاطر نشان کرد: با هوشیاری دریابانان از خروج سرمایه ملی جلوگیری شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • کشف ۳۰هزار گازوئیل قاچاق درانار
  • کشف ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرز آبی
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • کشف ۳۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق درانار