Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان پیروزی شب گذشته یوونتوس برابر تورینو، کریستیانو موفق شد پس از یک فصل و نیم حضور در یووه بالاخره برای اولین بار از روی ضربه آزاد برای این تیم گلزنی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورت بایبل، یاران مائوریتسیو ساری که در دیدار برابر تورینو با نتیجه ۲ بر ۱ و با گل‌های دیبالا و کوادرادو پیش بودند، موقعیت بسیار مناسبی پشت محوطه تورینو به دست آوردند که رونالدو موفق شد ضربه آزاد را مستقیم وارد دروازه حریف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم سی و پنج ساله یوونتوس پس از مدت‌ها بالاخره موفق شد از روی ضربه آزاد گلزنی کند. گل پیشین او در چنین شرایطی در ماه دسامبر ۲۰۱۷ به ثمر رسیده بود.

مدت‌ها بسیاری از کارشناسان و حتی هواداران یوونتوس انتقادات زیادی علیه رونالدو می‌کردند. چرا که یوونتوس دو بازیکن ضربه آزاد زن قدرتمند یعنی پیانیچ و دیبالا را در اختیار دارد و موقعیت سوزی‌های فراوان رونالدو حتی باعث سرازیر شدن انتقادات به او شده بود.

نکته جالب توجه این است که ستاره پرتغالی یووه پس از اتمام بازی دیشب اعتراف کرد که به گلزنی از روی ضربه آزاد نیاز داشته و این گل کمک شایانی به روحیه او خواهد کرد.

یاران یوونتوس با پیروزی در دیدار شب گذشته خود موفق شدند با اقتدار جایگاه صدر جدول را از آن خود کرده و خیز بلندی به سمت نهمین قهرمانی متوالی بردارند.

بیانکونری در حالی شب گذشته در دربی تورین به پیروزی رسید که تیم لاتزیو، جدی ترین تعقیب کننده یوونتوس با نتیجه ۳-۰ مقابل میلان شکست خورد و تقریباً امید خود برای کسب عنوان قهرمانی را از دست داد.

کد خبر 432108

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رونالدو یوونتوس تیم فوتبال یوونتوس فوتبال اروپا ضربه آزاد سری A ایتالیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ضربه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیدیه دشان که امشب در ولودروم مارسی میزبان شیلی بودند، در نهایت موفق شدند با گل های یوسف فوفانا، رندال کولو موانی و الیویه ژیرو، حریف را شکست بدهند اما مصدومیت جاناتان کلاوس و اداوارد کاماوینگا، طعم این پیروزی را برای خروس ها تلخ کرد.

شیلی بازی را بهتر شروع کرد و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که روی پاس مائوریسیو ایسلا، این مارسلینو نونیز بود که تیم میهمان را پیش انداخت.

ویدئو: 328403

کلاوس که در این دیدار در سمت راست خط دفاعی فرانسه قرار گرفت بود، در دقیقه 11 مصدوم شد و جای خود را به ژول کنده داد.

فرانسوی‌ها که رفته رفته بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 18 به گل تساوی رسیدند. روی پاس خود کیلیان امباپه بود که فوفانا صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

برتری فرانسه ادامه داشت و در دقیقه 25 این تیم به گل دوم رسید. این بار روی ارسال تئو هرناندز بود که کولو موانی با ضربه سر موفق شد دروازه شیلی را باز کند.

در ادامه کمی از تب و تاب بازی کاسته شد و تنها اتفاق مهم بازی دردقایق پایانی نیمه اول، مصدومیت ادوارد کاماوینگا بود که جای خود را به متئو گوندوزی داد. در نهایت نیمه اول با برتری 2-1 فرانسه به پایان رسید.

نیمه دوم را هم شیلی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 چیزی نمانده بود که این تیم به گل برسد اما ضربه سوازو وارگاس به تیر دروازه فرانسه برخورد کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 72، ژیرو گل سوم فرانسه را به ثمر رساند. روی پاس عالی کولو موانی بود که ژیرو در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید و در دقیقه 82 اختلاف را به حداقل رساند. داریو اوسوریو روی یک رفت و برگشت صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی دروازه مانیان را باز کرد.

تلاش بازیکنان شیلی برای رسیدن به گل تساوی در دقایق پایانی ثمری نداشت و در نهایت بازی با برتری 3-2 فرانسه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • اندریک سریع‌تر از پله و رونالدو در گلزنی برای برزیل
  • گل تماشایی آنخل دی ماریا به کاستاریکا از روی ضربه آزاد (آرژانتین-کاستاریکا)
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!
  • پیروزی 3-1 ناپولی مقابل یوونتوس (25 مارس 2010) / فیلم
  • رونالدو آقای از دست دادن موقعیت گلزنی در لیگ عربستان