Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ماشاالله عظیمی دبیر کل اتاق تعاون ایران در مراسم روز جهانی تعاون اظهار کرد: شعار امسال روز جهانی تعاون، «تعاونی‌ها برای مقابله با تغییرات اقلیمی» انتخاب شده است.

او افزود: تغییرات اقلیمی زندگی مردم را تهدید می‌کند و به چالشی برای زمین تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کل اتاق تعاون ایران گفت: اتاق تعاون در حوزه محیط زیست اقدامات خوبی انجام داده است و برای حفاظت از محیط زیست باید در کسب و کار‌ها بازنگری کنیم و در زمان شروع هر کاری اقتصادی حتما نگاه زیست محیطی داشته باشیم.

عظیمی بیان کرد: تعاونی‌ها برای بهبود وضعیت انسان تشکیل شده اند و تعاون به معنی توجه مردم به مردم و ارائه خدمت به مردم است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق تعاون محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد خبر داد و گفت: حضور پلنگ در آن منطقه جای نگرانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، نقی میرزاکریمی در پی انتشار تصویر پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد گفت: حضور پلنگ در آن محدوده طبیعی است و کوهستان و طبیعت اطراف روستاهای مشهد، کلاک و رودافشان یکی از بهترین زیستگاه‌های این گونه است.

وی اظهار داشت: پلنگ‌ها اغلب شب‌گرد و شب شکار بوده و بسیار پنهان کار و انسان گریزند و خطری مردم را تهدید نمی‌کند و جای نگرانی نیست.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی به خصوص گربه سانان بزرگ جثه به آنها نزدیک نشوند و سریعاً موضوع را بلافاصله از طریق شماره ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ به یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

کد خبر 747635

دیگر خبرها

  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • ۸۰۰ هزار مهاجرت به استان‌های شمالی کشور طی دو سال اخیر
  • چرا پروژه بارورسازی ابر‌ها در ایران به بن‌بست خورد؟
  • افت شاخص عملکرد محیط‌زیست نسبت به سال‌های گذشته/ دفن تنها ۶/۶۹ درصد پسماند‌ها در سطح دنیا
  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود