Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا تغییر محسوسی ندارد.

 او افزود: بیشینه دمای هوای مشهد در روز‌های پایانی هفته به بیش از ۳۶ درجه خواهد رسید و کمینه دمای هوای این شهر طی این مدت بین ۱۸ تا ۲۰ درجه در نوسان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: برای امروز و فردا وزش باد همراه با گرد و خاک بویژه در نیمه جنوبی استان توام با افزایش ابرناکی پیش‌بینی شده است.

فاروقی بیان کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۹ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای هوای ۳۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

او تصریح کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در تایباد با سرعت ۶۱ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.   انتهای پیام//ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دمای هوا هواشناسی خراسان رضوی وزش باد شدید آب و هوا خراسان رضوی دمای هوای پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش محسوس دمای هوا در آسمان مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت جوی آسمان مازندران ، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی شاهد آسمانی صاف تا آفتابی همراه با افزایش تدریجی دمای هوا در استان مازندران هستیم.

وی افزود: طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری این افزایش دما محسوس‌تر خواهد بود که در دامنه‌ها با وزش باد گرم همراه خواهد بود.معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: در ساعات بعدازظهر روز شنبه هفته آینده با عبور موج ضعیف نیز شاهد افزایش ابر و رگبارهای پراکنده و وزش باد در ارتفاعات استان هستیم.اسدی گفت: دریای مازندران طی روزهای پیش‌رو به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • افزایش محسوس دمای هوا در آسمان مازندران