Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارلمان رژیم صهیونیستی قانونی را به تصویب رسانده که به موجب آن برای بررسی نحوه شیوع و گسترش ویروس کرونا از گوشی های کاربران جاسوسی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، بر اساس مصوبه پارلمان رژیم صهیونیستی، شین بث که سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی است حق دارد گوشی های کاربران را ردگیری کرده و از آنها جاسوسی کند تا ابتلا یا عدم ابتلای افراد به ویروس کرونا مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجوز یادشده برای سه هفته صادر شده و به صورت مورد به مورد در مورد افراد خاص صادر و تمدید خواهد شد تا افراد مبتلا به کرونا شناسایی شده و از تردد و تشدید آلودگی توسط آنها در جامعه جلوگیری شود.

 

موافقت دولت رژیم صهیونیستی با این تصمیم موجب نگرانی صهیونیست ها شده که بیم دارند امنیت و حریم شخصی آنها به خطر بیفتد.

پیش از این طرح یادشده در ماه مارس و موج اول اوج گیری شیوع کرونا به اجرا درآمده بود. اما دادستانی رژیم صهیونیستی بعد از مدتی تصمیم مذکور را لغو کرده بود. حالا کنیست پارلمان اسرائیل مجددا با 51 رای موافق در برابر 38 رای مخالف با اعطای مجوز به شین بث برای کنترل گوشی ها و جاسوسی از آنها برای شناسایی افراد مبتلا به کرونا موافقت کرده است.

در هفته گذشته تعداد موارد ابتلای جدید به کرونا در خاک سرزمین های اشغالی به ۶۰۰ مورد در روز افزایش یافت و تعدادکل مبتلایان به کرونا در رژیم صهیونیستی هم اکنون بیش از ۲۶ هزار نفر است. حداقل ۳۲۱ نفر هم به علت ابتلا به کرونا در خاک سرزمین های اشغالی فوت کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جاسوسی صهیونیست ها کرونا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی‌گوشی‌های اسرائیل خللی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود عباس‌زاده مشکینی، با اشاره به عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: رژیم صهیونیستی کاری جز عملیات روانی ندارد چون جمهوری اسلامی ایران کشور بزرگی است که به عنوان یک بازیگر شناخته شده در دنیا محسوب می‌شود.

بنابر گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بازیگر مدعی و تاثیرگذاری در دنیا به شمار می‌آید؛ لذا بازی‌گوشی‌ها و شیطنت‌های امثال رژیم صهیونیستی کلیت سیاسی و اقتصادی ما را برهم نمی‌زند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما قوی‌تر از آن هستیم که تعادل‌مان با این بازی‌گوشی‌ها به هم بخورد حتی اقتصادمان قوی‌تر از گذشته هم خواهد شد و پیش‌ می‌رود.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897980

دیگر خبرها

  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟
  • بازی‌گوشی‌های اسرائیل خللی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی‌کند
  • حمله حزب‌الله به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی
  • حزب‌الله تجهیزات جاسوسی اسرائیل را زد + جزئیات
  • خودروساز سرشناس به جمع گوشی‌سازان می‌پیوندد (+عکس)
  • خرید از فاصله ۵سانتی‌متری