Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس  ، با بیان اینکه باید از انتقال تمام نقدینگی جامعه به سمت یک بازار اجتناب کرد، گفت: این موضوع امکان دارد، تبعات منفی برای جامعه در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: برخی شرکت‌ها در بازار بورس گاهی به صورت صوری سرمایه خود را افزایش می‌دهند و این موضوع نگران کننده است زیرا با ایجاد نوسانات در سرمایه‌‌های مردم، ماجرای موسسات مالی و اعتباری در کشور پیش خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرتاج‌الدینی با اشاره به اینکه بازار بورس از ثبات مشخصی برخوردار نیست، اظهار کرد: مردم باید با احتیاط عمل کرده و مسئولان دولتی هم به درستی بازار سرمایه و ورود نقدینگی را به بازار بورس مدیریت کنند زیرا انتقال سرمایه‌ جامعه به این شکل به صورت مستقیم به سمت واحدهای تولیدی نمی‌رود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: کارشناسان مسائل اقتصادی در عرصه ورود نقدینگی جامعه به سمت بازار بورس نگران بوده و هشدار می‌دهند که مسئولان و مردم مراقب باشند، بنابراین با وجود اینکه موضوع بورس به صورت تخصصی در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود اما ما هم در کمیسیون برنامه و بودجه حتما به آن خواهیم پرداخت./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت یورو افزایش یافت؛ دلار ثابت

مهم‌ترین چالش همه بازار سرمایه ارز نیما است

۱۰ خبر داغ برای این بازار‌ها پیش بینی تحلیلگران برای طلا در کوتاه مدت و میان مدت

نقد و بررسی سریال Succession

خبری برای نماد‌های فرابورسی | سهامداران این ۱۶ نماد فرابورسی درجریان باشند

عرضه اولیه شرکت ۳۳۵ میلیارد تومانی

قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!

مرحله سوم سود سهام عدالت در چه تاریخی واریز می شود؟

 

 

 

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • تبعات منفی پنج‌شنبه‌های تعطیل برای بخش تجارت 
  • نامه عشقی به پورابراهیمی؛ تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس است
  • نامه عشقی به پورابراهیمی/ تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس
  • نامه عشقی به پورابراهیمی/تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران