Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‎و‎گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، از آغاز طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از امروز یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹ در استان خبر داد.

او گفت: در این طرح ۱۳ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان مورد سنجش قرار می‌گیرند.

قائدامینی افزود: در این طرح ۱۱۰ نفر در ۱۳ پایگاه، ارزیابی هوش، گفتاری، شنیداری، بینایی، بهداشت دهان و دندان و قد و وزن نوآموزان را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

سنجش بیش از پنج هزار نو آموز بدو ورود به دبستان

او اضافه کرد: امسال هزینه انجام سنجش نوآموزان ۴۰۰ هزار ریال است که این سنجش برای خانواده‌های عشایر به صورت رایگان انجام می‌شود.

قائدامینی با بیان اینکه نوبت گیری از طریق سیستم الکترونیکی انجام می‌شود اضافه کرد: والدین باید در همان مدرسه‌ای که فرزندان خود را ثبت نام می‌کنند نسبت به نوبت گیری زمان سنجش اقدام نمایند.

او اظهار داشت: طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان تا ۱۵ شهریورماه امسال در استان چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش سنجش نوآموزان مورد سنجش بدو ورود به دبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورشو: ورود اروپا به دوران پیش از آغاز جنگ، اغراق نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، دونالد تاسک، نخست وزیر لهستان می‌گوید که اروپا به «عصر پیش از آغاز جنگ» وارد شده است و امکان وقوع هر سناریویی وجود دارد.

تاسک در پاسخ به این پرسش که با توجه به اظهارات تنی چند از سیاستمداران غربی درباره حمله احتمالی روسیه به ناتو، آیا جنگ اجتناب‌ناپذیر است، گفت: بدون اغراق، هر سناریویی امکان‌پذیر است.

وی افزود: قصد ترساندن هیچ‌کس را ندارم اما جنگ دیگر به اصطلاح «برای قدیم‌ها» نیست. جنگ حقیقت دارد و در واقع بیش از دو سال پیش شروع شده است.

نخست وزیر لهستان اضافه کرد: درک می‌کنم که این حرف‌ها به نظر مخرب و غم‌انگیر به نظر می‌رسد به ویژه برای نسل جوان اما باید از لحاظ ذهنی خودمان را برای ورود به عصری نو مهیا کنیم. ما در شرایط پیش از شروع جنگ به سر می‌بریم و اغراقی هم در کار نیست.

وی در ادامه گفت که غرب باید هر کاری که از دستش ساخته است برای تامین تجهیزات و مهمات برای کی‌یف انجام دهد زیرا جهان در حال حاضر در بحرانی‌ترین شرایط از زمان پایان جنگ جهانی دوم به سر می‌برد.

تاسک افزود: دو سال آینده تعیین‌کننده خواهد بود و تکلیف همه چیز را روشن خواهد کرد. اگر اروپا برای اوکراین سلاح کافی فراهم نکند و کی‌یف شکست بخورد، آنگاه هیچ‌کس در اروپا در امنیت نخواهد بود.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه گفته است: دست‌نشانده‎‌های آمریکا در غرب اروپا هیچ دلیلی برای ترسیدن ندارند و صحبت و از حمله روسیه به لهستان، جمهوری چک یا کشورهای بالتیک، پروپاگاندای دولت‌ها است تا از مردم‌شان پول بیشتری بگیرند و هزینه و سنگینی این بار را روی دوش آنها بیندازند.

کد خبر 6064918

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش سلامت نوآموزان از ۱۴ فروردین
  • ورشو: ورود اروپا به دوران پیش از آغاز جنگ، اغراق نیست
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کاشت نهال مثمر در دبستان روستای الیف به همت بسیجیان + تصاویر
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان