Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@20:26:44 GMT

جانباز قیام ۱۵ خرداد ورامین دعوت حق را لبیک گفت

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۵۲۹۶

جانباز قیام ۱۵ خرداد ورامین دعوت حق را لبیک گفت

محمد علی عرب یکی از افتخارات و چهره‌های ویژه بازمانده قیام ۱۵ خرداد ۴۲ بود که در سن ۹۴ سالگی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، محمدعلی عرب، در روز ۱۵ خرداد سال ۴۲ توسط ژاندارم شاهنشاهی با ۳ گلوله مصدوم می‌شود و پیکر وی نیز جز کشته شدگان در یک محل قرار می‌گیرد اما نیروهای ژاندارم بعد از مدتی متوجه می‌شوند که وی همچنان نفس می‌کشد و با نیزه به سینه وی می‌زنند و دست و سینه او را نیز مصدوم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردی در آنجا وی را به بیمارستان منتقل می‌کند و چون یکی از پرستاران روستا در آنجا وی را می شناخت به او رسیدگی می‌کند که بعد از ۲ماه به روستا باز می‌گردد.

بعد از انقلاب به تأکید اطرافیان برای اخذ جانبازی، می‌گوید من برای خدا رفتم و بعدها فرزندانش در بیماری وی هم نتوانستند جانبازی بگیرند و حتی از بیمه هم نتوانست استفاده کند.

محمد علی عرب یکی از افتخارات و چهره های ویژه بازمانده از آن واقعه در روز میلاد امام رئوف(ع) در سن ۹۴ سالگی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش فارس، تصویر فوق متعلق به روز قبل از وفات حاج محمد علی عرب و در جریان دیدار حجت الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با این جانباز سرافراز ۱۵خرداد است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/ت/س

منبع: فارس

کلیدواژه: جانباز بیمارستان ورامین حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE

به نظر حداقل در آینده‌ای نزدیک نباید انتظار حضور بیل گلدبرگ در AEW را داشته باشیم.

بیل گلدبرگ، عضو تالار مشاهیر WWE آخر هفته مهمان یک برنامه رادیویی بود و از مذاکراتی که در گذشته با کمپانی AEW داشت، صحبت کرد.

طرفداری | گلدبرگ در این مصاحبه تاکید کرد که هیچ علاقه‌ای نسبت به کمپانی تونی خان ندارد.

درگذشته چندباری با آنها مذاکراتی داشتم، اما میخواهم با قاطعیت کامل به این سوال جواب بدهم که محصول آنها مزخرف کامل است و لیاقت داشتن من را ندارند.

قهرمان سابق کمربند یونیورسال WWE ادامه داد:

 اگر یک رقیب کارآمد و در سطح خودم وجود داشت و بعد از پیوستن به آنها می‌تواستم به خودم به عنوان عضوی از ستارگان آنجا در آینه نگاه کنم، امکانش بود ولی اکنون هیچ شانسی وجود ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لبیک مردم اردن به درخواست ابوعبیده
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • هر جا نامی هست، داستانی دارد
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • جشن مردمی شکوفه های رنگی در ورامین
  • جانباز رودسری به همرزمان شهیدش پیوست