Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: گزارش های آماری باید همراه با تحلیل های آماری ارائه شود تا تحلیلهای آماری در کنار گزارش های آماری، در تصمیم گیری ها لحاظ شود.

احمدعلی موهبتی در بازدید از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و در نشست رئیس، معاونین و کارشناسان این سازمان، وی با بیان اینکه تصمیماتی که بر اساس تحلیل های آماری گرفته می شود دچار ضریب خطای کمتری خواهد بود لذا ضروری است تحلیل های آماری در کنار تصمیمات بر اساس بر اساس تحلیل های آماری گرفته می شود دچار خطای کمتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با مهم برشمردن تجمیع آمار و اطلاعات دستگاه های اجرایی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان؛ افزود: با تجمیع آمار مربوط به دستگاه‌های اجرایی در این سازمان، اطلاعات یکپارچه و اصلاح می شود که بیانگر وضعیت واقعی یک واحد یا مجموعه خواهد بود و در نتیجه تصمیماتی که بر اساس این آمار گرفته می شود از میزان انحراف و خطای کمتری برخوردار خواهد بود.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان با ذکر این مطلب که سالنامه های آماری هر پنج سال گردآوری و به روز می شوند، بهره گیری از اطلاعات و آمار مندرج در این سالنامه ها را در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها خواستار شد.

موهبتی اضافه کرد: سندهای خوبی در استان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی تدوین شده است که برای نتیجه گیری بهتر، اطلاعات و آمارهای این سندها به صورت مستمر به روز رسانی گردد.

 وی با اشاره به اینکه سرشماری نفوس و مسکن هر ۵ سال یکبار در سطح کشور انجام می شود افزود: متاسفانه در برخی حوزه ها بویژه حوزه روستاها، اطلاعات واقعی ثبت نمی شود که سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید بر صحت سنجی آمار نظارت و دقت بیشتری داشته باشد.

استاندار سیستان وبلوچستان رفع خلاءهای اطلاعاتی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف را خواستار شد و گفت: نیاز سنجی آمار باید متناسب با شرایط هر منطقه صورت بگیرد و ارایه اطلاعات نیز صرفاً توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان مرجع اعلام آمار و اطلاعات ارایه گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان استاندار استانی سیاسی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تحلیل های آماری بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان+ فیلم

استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان شخصاً مدیریت عملیات امدادرسانی هوایی به این نقاط را بر عهده گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان شخصاً مدیریت عملیات امدادرسانی هوایی به این نقاط را بر عهده گرفته است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان+ فیلم
  • جوجه ریزی یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه در سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های بالای ۲۰۰ میلیمتر سبب سیلاب‌ در هرمزگان و سیستان وبلوچستان شد
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با مشارکت بخش خصوصی
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با رفع موانع همکاری بخش خصوصی
  • بسیج امکانات وآمادگی کامل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان
  • تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات در مقابله با خسارات احتمالی سیل