Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمی‌ ها به فیفا شکایت خواهند کرد.

طرفداری - باشگاه پارس جنوبی جم دومین اطلاعیه خود را صادر کرد. 

دومین اطلاعیه باشگاه پارس جنوبی جم در پی لغو دیدار این تیم مقابل استقلال صادر شده که به شرح زیر است:

بسمه تعالی، اطلاعیه شماره دو

 تصمیم یکسویه باشگاه استقلال در عدم سفر به شهرجم و اعلام اینکه در دیدار مقابل پارس جنوبی جم حاضر نخواهد شدنه تنها وجاهت فوتبال باشگاهی را زیرسووال برده بلکه این بی اعتنایی و نگاه بالادستی داشتن به فوتبال ایران نه برای هواداران پارس جنوبی جم قابل هضم است و نه برای کارشناسان و جامعه فوتبال؛ این باشگاه باتصمیم روزگذشته نشان داد نه تنها به ضوابط و پروتکل های مطروحه ازسوی سازمان لیگ اعتنایی نکرد بلکه استقلالی ها قصد دارند برای کل فوتبال تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه یک باشگاه به واسطه حمایت و مالکیت معنوی و مدیریتی وزارت ورزش و جوانان خودش را تافته جدا بافته میداند یک بدعت ناثواب و بدوراز عدالت است؛ اینکه باشگاه پارس جنوبی از بضاعت و نفوذدرلایه های مدیریتی ورزش ایران فرسنگ ها نسبت به باشگاهی چون استقلال فاصله دارد بر هیچ کس پوشیده نیست.‌تاکید داریم؛چنانچه سازمان لیگ برخلاف آیین نامه داخلی مسابقات ۴۸ ساعت قبل از بازی تعویق با لغو بازی را اعلام نکند وناظرین و داوران بازی درمحل مسابقه حاضر نباشنداین موضوع تخلف آشکار بوده و باشگاه پارس جنوبی ضمن تهیه مستندات درصورت عدم پیگیری ارکان قضایی فوتبال برای احقاق حق خود به مرجع رسیدگی فیفا مراجعه خواهد کرد. همانطور که سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کردند می بایست اسناد و مدارک بازیکنان کرونایی استقلال در کمیسیون ستاد کرونا در ورزش مورد بررسی قرار گیرد نه اینکه باشگاه استقلال صرف معرفی یکسری اسامی که گفته می شود بالغ بر شصت نفر به اصطلاح بازیکن بدون شناسایی هویتی (داشتن کارت بازی)برای آزمایش و تست به بیمارستان یا آزمایشگاهی که اعتبار آن جای تأمل دارد همچنان مورد سوء ظن است.

با تمام این اتفاقاتی که از سوی باشگاه پارس جنوبی جم ظلم در روز روشن قلمداد می شود تمام ارکان باشگاه بزرگ پارس جنوبی با اعتقاد راسخ اعلام می داریم  که در صورت کوتاهی و اغماض ازسوی تصمیم گیران در لغو احتمالی این دیدار و واگذاری آن به آینده نه تنها حاضر به تکرار و تعویق این بازی نخواهیم بود بلکه امروز طبق مقررات رأس ساعت اعلام شده ازسوی سازمان لیگ درزمین بازی حاضرخواهیم شد و درصورت عدم حضور تیم استقلال خواهان برخورد قانونی طبق مقررات هستیم و درصورتی که قانون ازسوی آقایان نادیده گرفته شود با مستندات جمع آوری شده به فیفا شکایت خواهیم بردو باتوجه به بی احترامی  که باشگاه استقلال به پانزده باشگاه دیگر لیگ برتری داشته است تا تعیین تکلیف نهایی حق عدم شرکت در ادامه رقابت های لیگ برتر را برای صیانت از حقوق هواداران پارس جنوبی جم را برای خودمان محفوظ می داریم . همچنین در اطلاعیه بعدی رونوشت نامه ارسالی به فیفا را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پارس جنوبی پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: زمین ورزشگاه بازی با ترکمنستان مثل موکت بود و لذت فوتبال را گرفت.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ترکمنستان، اظهار داشت: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. تیم و سرمربی بسیار خوبی دارند. اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

مربیانی مثل مانچینی به این زمین انتقاد می‌کنند

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

همه ۲۳ بازیکن ما نفرات اصلی بودند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند، جزو بازیکنان اصلی تیم بودند، گفت: آنهایی که جزء ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود.

مچ و پای خیلی از بازیکنان ما خونی شد

قلعه‌نویی ادامه داد: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند اما زمین برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد.

چمن ورزشگاه مثل موکت بود و فیفا و AFC ورود کنند

هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

دیگر خبرها

  • هر فیفا دی یک مصدوم برای پرسپولیس
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟