Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رییس جمهوری با بیان اینکه عادی‌انگاری کرونا موجب نگرانی است و مراقبت‌ها باید بیشتر شود، گفت: امیدواریم وضعیت آذربایجان شرقی در روزهای آینده بهتر شود.
به گزارش خرداد به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن روحانی، در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، پس از شنیدن گزارش آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان آذربایجان شرقی از سوی استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، افزود: در عین حال، برخی عادی‌انگاری‌ها و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، موجب نگرانی می‌شود و باید مراقبت‌ها بیشتر شود تا به وضعیت بهتری برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها با بخش بهداشت و درمان تاکید کرد و اظهار داشت: همه باید در کنار هم باشیم و مراقبت‌ها و مراعات‌ها را افزایش دهیم تا بتوانیم به سلامت از این شرایط عبور کنیم.
حجت الاسلام روحانی، با ابراز امیدواری نسبت به بهبود وضعیت استان آذربایجان شرقی در روزهای آینده، ادامه داد: اگر همه مردم، توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکنند و همه بخش‌ها در کنار بخش درمان نباشند، دچار مشکل خواهیم شد. برچسب ها: رییس جمهوری ، کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: رییس جمهوری کرونا آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفا شدن درختان میوه در اهر به وقت بهار + فیلم

همزمان با فصل بهار که رویش دوباره طبیعت می‌باشد شاهد شکوفا شدن درختان آلبالو، گیلاس، سیب، هلو، زردآلو و درختان دیگر در باغ ها، پیاده رو‌ها و حیاط خانه‌ها در شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی هستیم که علاوه بر عطر آگین کردن محیط، با رنگ‌های متنوع از جمله سفید و صورتی چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه به تماشای آن بنشینید.

منبع: حسین عبادی - آذربایجان شرقی

بیشتر بخوانید:

جلوه گری شکوفه‌های درختان در طبیعت شهر قطور + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • شکوفا شدن درختان میوه در اهر به وقت بهار + فیلم
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / آخرین وضعیت درمان
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • (تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی