Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز امیری تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «یکی بود، یکی نبود» گفت: بزودی این مجموعه نمایشی از قاب شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «پرویز امیری» تهیه کننده مجموعه نمایشی «یکی بود، یکی نبود» گفت: این مجموعه تلویزیونی تلفیقی از عروسکی و رئال است و در آن بازیگران در کنار عروسک‌ها به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مجموعه عروسکی «یکی بود یکی نبود» قصه دو بچه است که پدربزرگ‌شان نویسنده کتاب کودک است و به طور ناخواسته بچه ها را وارد فضای قصه ها می‌کند. 
وی ادامه داد: مرضیه منصوری کارگردان و نیوشا صدر نویسندگی «یکی بود یکی نبود» را به عهده دارند و بازیگرانی همچون مریم سعادت ، حسین رفیعی ، رامین ناصر نصیر ،  فهیمه باروتچی و بهشاد مختاری وبازیگران کودک پرهام موحدیان وعسل شاکری  در این مجموعه به ایفای نقش  می‌ پردازند و همچنین بنفشه بدیعی طراح عروسک،و محمد اعلمی عروسک ساز  از افرادی هستند که در مجموعه نمایشی "یکی بود ،یکی نبود" حضور دارند همچنین این مجموعه در هر قسمت بازیگران مهمان دارد .


این سریال برای سه فصل سی قسمتی طراحی شده است و از دیگر عوامل آن می توان به علیرضا چنگیزی: مدیر تولید ، پیام حنفی سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز، حمید رحیم زاده: مدیر فیلمبرداری ، سامان شهامت: مدیر صدابرداری ، شبنم جمالی:  طراح دکور ، مهتاره علیزاده: طراح صحنه ، نجمه خاتمی : طراح لباس ، بابک شعاعی: طراح گریم ، رویا بابا بیگی: منشی صحنه ، مجید شتی: تدوینگر ، عباس بیگدلی: دستیار تهیه کننده اشاره کرد.
خاطر نشان می سازد یکی بود یکی نبود  یک مجموعه نمایشی برای مقطع سنی کودک است که تولید آن از ولادت امام رضا علیه السلام آغاز شده و به زودی از قاب شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: یکی بود یکی نبود شبکه قرآن سیما سریال یکی بود یکی نبود مجموعه نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در آیین اختتامیه مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا شهرستان خواف گفت: پیشگیری مقدم بر درمان است و برای کاهش و یا رفع تبعات آسیب‌های اجتماعی باید هزینه‌های زیادی از بیت المال و بخش‌های مختلف صرف شود ولی با افزایش انس و الفت مردم و خانواده‌ها با قرآن می‌توان با هزینه‌های بسیار کمتر از این آسیب‌ها پیشگیری کرد. حجت الاسلام هادی صاحبقرآنی افزود: طرح ملی «زندگی با آیه ها» با عنوان «مسطورا» در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با هدف اقامه جهاد تبیین قرآنی، گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمان فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه قشر‌های مردم از سال گذشته در سطح کشور و خراسان رضوی آغاز شده و به مدت سه سال در حال اجرا است. وی افزود: طرح مسطورا یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی، به گونه‌ای که آیه‌های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود. در پایان مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا در خواف که به همت اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت شرکت اپال پارسیان سنگان برگزار شد از ۶۰ نفر از شرکت کنندگان و قاریان برتر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی