Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت:‌ فاز نخست طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین طی ۲ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و افرادی که تخصیص واحد به آنها انجام شده، صاحب خانه می‌شوند. - اخبار استانها -

ابراهیم مبارک‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت:‌ در مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین 1945 نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 700 نفر واجد شرایط شناخته شدند که این افراد طی حداکثر 2 سال آینده صاحب مسکن می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجرای مناسب و به‌موقع طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین را در گرو همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند شرکت توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب دانست و افزود: در ضمن لازم است شهرداری‌ها در رابطه با صدور پروانه و سازمان نظام مهندسی برای نظارت مناسب و ارائه خدمات مهندسی کمال همکاری را برای اجرای اقدام ملی مسکن داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه در مرحله دوم ثبت نام اقدام ملی مسکن بیش از 6 هزار نفر در استان قزوین در این طرح ثبت نام کردند، گفت: مشکلی برای تامین زمین لازم برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان نداریم و می‌توانیم زمین لازم برای ساخت 9481 واحد مسکونی را تامین کنیم.

مبارک‌قدم اضافه کرد: با توجه به اینکه تامین زمین و بستر مناسب برای ساخت‌وساز واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن از وظایف ماست، هر جا که لازم بود از طریق کمیسیون ماده 5 یا کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی مصوبات لازم را برای اختصاص زمین‌ به این طرح خواهیم داشت و برای اجرای این طرح نکاتی مانند انتظام‌بخشی به فضای سکونت، سرانه‌ فضاهای شهری، دسترسی‌ها و خدمات مختلف شهری را مدنظر می‌گیریم.

طرح متروی قزوین-هشتگرد با نگاه ملی قابل اجراستشهر محمدیه قزوین صاحب پردیس سینمایی کوچک می‌شودقزوین| جرائم بدهی واحدهای تولیدی به سازمان تامین اجتماعی بخشیده می‌شود

وی با یادآوری اینکه تفاهم‌نامه‌های مختلف با دستگاه‌های مربوطه برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین منعقد شده است، ادامه داد: در این طرح اراضی دولت که در اختیار وزارت راه و شهرسازی است را به 2 شیوه اجاره‌‌‌داری 99 ساله و فروش اقساطی 5 ساله با 2 سال مهلت تنفس بازپرداخت اقساط در اختیار مجریان طرح قرار می‌دهیم و تلاش می‌کنیم همه متقاضیان واجد شرایط این طرح بتوانند حداکثر تا 3 سال آینده صاحب مسکن مناسب شوند.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین طرح ملی مسکن بیشتر بخوانید... طرح متروی قزوین-هشتگرد با نگاه ملی قابل اجراست شهر محمدیه قزوین صاحب پردیس سینمایی کوچک می‌شود قزوین| جرائم بدهی واحدهای تولیدی به سازمان تامین اجتماعی بخشیده می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین طرح ملی مسکن استانداری قزوین طرح ملی مسکن طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین برای اجرای سال آینده ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین اصغری با بیان اینکه به علت نقص فنی و خرابی الکتروپمپ چاه شماره ۵ در دشت تقی آباد، نسبت به نصب الکتروپمپ جایگزین در این چاه اقدام شد، اظهار داشت: امور آب و فاضلاب میاندوآب به منظور ارائه خدمات مطلوب و مستمر به مشترکین به خصوص در این ایام نوروز و تعطیلات با تلاش بی‌وقفه پرسنل اتفاقات و بهره‌برداری، الکترو پمپ و کابل چاه شماره ۵ دشت تقی آباد تعویض و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود:با انجام  این اقدامات و آماده سازی چاه شماره ۵ جهت رفع کمبود آب و افت فشار ناشی از حوادث غیر مترقبه، در مواقع ضروری مشکل کمبود آب شرب وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • با روزه خواری در ملاء عام برخورد می شود 
  • روند جمع‌آوری گازهای مشعل در ۱۴۰۳ شتاب می‌گیرد/ بهره‌برداری از ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ در آینده‌ای نزدیک
  • افتتاح مسجد صاحب الزمان (عج) دشت سر آمل
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد