Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین مرحله مسابقه آنلاین ناظران، از ساعت ۲۲ امشب آغاز می‎‌شود و به مدت ۱۵ دقیقه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون برای استفاده مطلوب از دوره زمانی مبارزه با گسترش ویروس کرونا، مسابقه‌ای به صورت آنلاین برای ناظران برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه در چهار مرحله و با هدف به‌روز کردن اطلاعات ناظران برگزار می‌شود و جوایزی نیز به رسم یادبود به برندگان نهایی تعلق خواهد گرفت.  بر این اساس، مراحل اول و دوم مسابقه آنلاین ناظران، روزهای یکشنبه و چهارشنبه هشتم و یازدهم تیرماه برگزار شد و سومین مرحله این مسابقه نیز از ساعت ۲۲ امشب  آغاز می‌شود.  چهارمین و آخرین مرحله مسابقه آنلاین ناظران نیز چهارشنبه شب هفته جاری برگزار خواهد شد.
 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال مسابقه آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فضل‌الله رحمتی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در استان بدون هیچ مشکلی تأمین شد.

وی افزود: در این ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۳ روز بازار، ۱۵ بازارچه، ۱۰ نمایشگاه و ۹۹۱ فروشگاه در سطح چهارمحال و بختیاری تشکیل و به مردم ارائه خدمت کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای تقویت سامانه ۱۲۴ طرح بازرسان و ناظران افتخاری در دستور کار است که با اجرای آن مردم و شهروندان عادی وارد سامانه شده و کد ارجاع برای انجام نظارت، می‌گیرند.

کد خبر 6086437

دیگر خبرها

  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • رئیسی به کراچی رفت
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)