Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال السیلیه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم الدحیل می رود.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الرایه» قطر خبر داد تیم فوتبال السیلیه قرار است چهارشنبه آینده در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم الدحیل قطر برود.

السیلیه در این فصل کریم انصاری فرد، مهاجم ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد. در طرف مقابل هم الدحیل همگروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2020 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش رسانه های قطر تکلیف مهاجم ایرانی با السیلیه مشخص شده است و او در فصل آینده هم در لیگ ستارگان قطر می ماند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کریم انصاری فرد السیلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل

به گزارش "ورزش سه"، هواداری ها روز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۰۰ در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران و در قالب دو ترکیب متفاوت و در دیداری هر چند تدارکاتی اما سنگین درون تیمی به مصاف یک دیگر رفتند و در نهایت سورمه‌ای پوشان و یاران مهدی عبدی برابر بنفش پوشان و یاران داریوش شجاعیان با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسیدند.

هر دو گل بنفش‌ها روی پاس‌های داریوش شجاعیان و توسط کریم اسلامی و محمد دین دار به ثمر رسید و سورمه ای پوشان اما با سه گل مهدی باقری و تک گل محسن سفید چقایی که روی یک پاس گل و یک ریباند شوت مهدی گودرزی،یک ریباند ضربه بابک مرادی و دیگری نیز با توپ ربایی زننده گل به ثبت رسید، برتری شان را نشان دادند.

شاگردان شجاعی پس از پایان دیدار درون تیمی روانه استخر شدند و با تشخیص کادر فنی، پس از یک روز استراحت، تمرینات شان را از روز جمعه و جهت دیدار روز چهارشنبه هفته آینده برابر آلومینیوم پیگیری خواهند کرد.

دیدار برابر آلومینیوم بازی معوقه هفته هجدهم است که سه امتیاز آن می‌تواند هوادار را تا رده یازدهم جدول بالا بیاورد.

دیگر خبرها

  • برد استقلال خوزستان در یک دیدار تدارکاتی
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • روایت ویژه از گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای یک شاعر با رهبر انقلاب
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • اولین دیدار دوستانه پرسپولیس در سال جدید
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال