Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک آینده هم‌گام با نهادهای دیگر کشور با هدف حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان بانک، ساعات کاری شعب و ادارات مرکزی خود را اعلام کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از بانک آینده، ساعات کاری شعب، باجه‌ها و ادارات مرکزی بانک آینده از یکشنبه 15 تیرماه امسال‌به‌شرح زیر است:


هم‌چنین به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک تنفسی در همه شعب و واحدهای اداری بانک آینده توسط کارکنان الزامی است و به‌منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، مشتریان محترم به‌صورت نوبتی و به تعداد باجه‌های هر شعبه داخل شعب، راه می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعب و ادارات مرکزی، دو بار در روز ضدعفونی شده و محلول ضد‌عفونی‌کننده دست نیز در ورودی شعب و واحدهای اداری برای مراجعان محترم، فراهم است.
ابزارهای پرداخت الکترونیکی متنوع بانک آینده، مانند سامانه پیشخوان مجازی، نرم‌افزارهای همراه‌کارت و کیلید نیز به‌منظور رفاه حال و کاهش مراجعات در اختیار مشتریان گرامی است.
مرکز ارتباط بانک آینده به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ نیز به‌صورت ۲۴ساعته آماده پاسخ‌گویی به مشتریان محترم خود است.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ادارات مرکزی بانک آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: قرار بود مجلس شورای اسلامی مباحث ارزی و وضعیت بازار ارز را بررسی کند.

وی ادامه داد: متأسفانه الان وضعیت بازار ارز کاملاً آشفته است. همچنین برای موضوع واردات مواد اولیه، بانک مرکزی به تولید کنندگان می‌گوید [ارز] ندارد؛ معلوم نیست که بانک مرکزی چه کار می‌کند؛ بانک مرکزی باید به مردم جواب دهد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس اظهار کرد: کمیسیون تخصصی ما به بانک مرکزی نظر تخصصی داده است اما بانک مرکزی اصلاً آن را قبول ندارد و کنار گذاشته است. بانک مرکزی بگوید سیاست ثباتی که گفتند چیست؟ باید به این موضوعات اساسی بپردازیم نه اینکه یک موضوع اساسی قانونگذاری را طی دو هفته آینده تعیین تکلیف کنیم.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده اردبیل تاکید کرد: پیرو مسائل مربوط به ارز در روز یکشنبه با دوستان‌مان در دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون‌های اقتصاد، صنعت، جهش تولید و بودجه جلسه گذاشتیم و ادامه بحث‌مان به چهارشنبه موکول شد و حتماً گزارش جمع بندی مربوط به ارز را هفته بعد در صحن مجلس ارائه می‌دهیم.

کد خبر 6085064 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • تکلیف تعطیلی پنج‌شنبه‌ بانک‌ها مشخص شد / مصوبه کاهش ساعت اداری شامل چه افرادی نمی‌شود؟
  • تکلیف تعطیلی پنجشنبه بانک‌ها مشخص شد
  • تکلیف روزهای پنجشنبه بانک ها مشخص شد
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • تغییر ساعات کاری تابستانه فعلا منتفی شد
  • ماجرای تغییر ساعات کاری از خرداد منتفی شد؟