Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@20:07:44 GMT

چهاردهمین استقلالی مبتلا به کرونا هم معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۵۵۶۵

چهاردهمین استقلالی مبتلا به کرونا هم معرفی شد

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران هم به ویروس کرونا مبتلا شده است.

به گزارش مشرق،‌ صبح روز گذشته مشخص شد ۸ عضو از تیم استقلال تهران، بازیکن و عضو کادر تدارکات، به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بررسی دقیق تست کرونای آبی پوشان مشخص کرد، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، محمد دانشگر، مهدی قایدی، هروویه میلیچ، حسین پورحمیدی، دو بازیکن از تیم امید، ۳ نفر از اعضای تیم افرادی هستند که به این ویروس مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه بیمارستان مسیح دانشوری، مرکز تحقیقات بیماری‌های ریوی و سل شب گذشته هم تایید کرد ۱۲ عضو استقلال به کرونا مبتلا شده‌اند، یکی از بازیکنانی که علائم ابتلا به این ویروس را نشان داده، اما نامی از آن برده نشده، آرش رضاوند است.

هافبک خلاق آبی‌ها بدین ترتیب چهاردهمین عضو این تیم است که پیش از بازی مقابل پارس جنوبی جم که برگزاری آن با این اتفاق به تعویق افتاده است به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده و باید به همراه سایر بازیکنان به قرنطینه برود.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم استقلال آرش رضاوند ویروس کرونا لیگ برتر مبتلا شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلالی‌ها به‌زودی صاحب مالک جدید می‌شوند و دیگر در زمره دارایی‌های وزارت ورزش قرار نخواهند گرفت. یک هلدینگ پتروشیمی برای خریدن سهام استقلال پای کار آمده و قاعدتا قضیه باید تا دهم خرداد تمام مراحل اداری خودش را طی کند. البته جدا از بحث اداری، وضعیت مالی استقلال نیز باید به طور کامل سر و سامان گرفته و بدهی‌های کنونی باشگاه تسویه شود.

یکی از موارد بسیار مهمی که مالک جدید استقلال باید آن را انجام بدهد، به‌روزرسانی قسط‌های معوقه بدهی‌های بانکی استقلال به‌ویژه در مورد پروژه استراماچونی است. استقلالی‌ها فروردین سال گذشته برای این‌که بتوانند مطالبات سرمربی اسبق خودشان را پرداخت کرده و به دسته پایین‌تر سقوط نکنند، از بانکی وام گرفتند و چیزی حدود ۱۰۰میلیارد تومان به حساب مرد ایتالیایی واریز کردند. در همان زمان قرار شد سند ورزشگاه مرغوبکار به عنوان ضمانت این وام در رهن برود و استقلال به صورت اقساطی آن را بپردازد، ولی مشکلات مالی باعث شد پرداخت اقساط به موقع انجام نشود و کار به جایی رسید که علی خطیر چند ماه قبل در یک مصاحبه تلویزیونی با صراحت مدعی شد نگران از دست دادن مرغوبکار است.

حالا، اما قرار شده مالک جدید استقلال اقساط عقب‌افتاده را نیز بپردازد و این قسط‌بندی را به‌روز کند تا ورزشگاه استقلال در منطقه نازی‌آباد تهران از دست آبی‌ها خارج نشود.

جالب این‌جاست که طلبکار بانکی استقلال بابت این موضوع یکی از بانک‌هایی است که حالا در زمره سهامداران اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد