Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسب‌و‌کار‌های ایرانی با وجود تحریم‌ها، درگیر پیچیدگی و مشکلات بسیاری هستند. ارائه‌دهندگان خدمات و کالای ایرانی در روز‌هایی که قوانین سخت‌گیرانه‌ای نسبت به مسائل مالی اعمال شده و امکان تجارت در سطح بین‌المللی (استفاده از درگاه‌هایی مانند ویزا‌کارت و مستر‌کارت و...) وجود ندارد، جامعه بزرگی از مشتریان خود در خارج از کشور را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، روش‌های محدودی برای پیش بردن یک کسب‌و‌کار جهانی پیش روی ایرانیان است که درگاه پرداخت رمزارز یکی از نوین‌ترین راه‌حل‌های این معضل به شمار می‌آید.

درگاه پرداخت رمز‌ارزی چیست؟

یکی از هوشمندانه‌ترین راه‌های ارائه خدمات ایرانی به جهان، درگاه رمزارز امن و مطمئن است. درگاه رمزارز، امکان پرداخت با استفاده از رمزارز‌ها و ارز‌های دیجیتال را برای کسب‌و‌کارها و مشتریان فراهم می‌آورد. این روش، نه تنها دشواری تحریم‌ها را بر‌طرف می‌کند، بلکه امکان پرداخت با استفاده از رمزارز‌ها را نیز به ارمغان می‌آورد. امروزه بیت کوین و سایر رمزارز‌ها به جایگاه مناسبی میان روش‌های پرداختی بین کسب‌و‌کار‌ها دست پیدا کرده‌اند. در نتیجه، کاربرد گسترده رمزارز‌ها در پرداخت‌های معمول میان مشتریان و تجارت‌ها دور از انتظار نیست. یکی از مزایای اصلی استفاده از رمزارز‌ها این است که معاملات آن‌ها به طور آنلاین و بدون واسطه انجام می‌شود. بنابراین، هزینه‌ای برای تبدیل ارزها وجود نداشته و بسیار ارزان‌تر از تراکنش‌های بانکی صورت می‌گیرد.

راهکار شرکت دانش‌بنیان ایرانی «بیت راه» برای استفاده از رمزارزها در تعاملات بین‌المللی

امروزه با وجود تحریم‌ها و گسترش کاربرد رمزارز‌ها، درگاه پرداخت رمزارزی به یکی از الزامات دنیای تجارت تبدیل شده است. در همین راستا، اولین درگاه پرداخت رمزارز در ایران با نام «بیت راه» آغاز به کار کرد. بیت راه به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی با تکیه بر فناوری قدرتمند و تیم خلاق خود، راهی نوین برای تسهیل دریافت وجه در قبال فروش یا ارائه خدمات به مشتریان خارجی معرفی کرده است. این مجموعه، امکان گسترش تجارت بین‌المللی را برای تجارت‌های آنلاین و آفلاین فراهم آورده تا بدین صورت، سنگینی تحریم‌ها را از دوش کسب‌و‌کار‌های ایرانی بردارد. با استفاده از بیت راه، دیگر محدودیت‌های نظام بانکیِ موجود گریبان‌گیر تجارت شرکت‌های ایرانی نخواهد شد.

این درگاه، با الگو‌گیری از درگاه‌های سنتی و با روشی خلاقانه امکان دریافت پول را بر بستر شبکه بلاک چین به ارمغان می‌آورد. درگاه پرداخت رمز ارز بیت راه با پشتیبانی 24 ساعته، امکان تراکنش با رایج‌ترین رمزارز‌های دنیا را برای کاربران خود ایجاد کرده است. تکنولوژی قدرتمند بیت راه با بلاک چین‌های غیر‌متمرکز، امکان رصد و بلوکه شدن اموال کاربران خود را به صفر می‌رساند. کاربران کسب‌وکاری ایرانی می‌توانند بدون پرداخت کارمزد، در هر زمان و مکان، معضل دریافت‌های ارزی کسب‌و‌کار‌های بین‌المللی خود را بر‌طرف کنند. بیت راه بر آن است تا با تسریع فرایند گسترش کسب‌و‌کار‌های ایرانی، درآمد ارزی کل کشور را نیز افزایش دهد. به طور کلی، تمامی کسب‌و‌کار‌هایی که برای فرایند فروش و دریافت مبلغ از مشتریان بین المللی خود به یک درگاه احتیاج دارند، مانند هتل‌ها، دانشگاه‌ها، شرکت‌های هواپیمایی، کسب‌و‌کار‌های گردشگری، بیمارستان‌ها و... میتوانند از خدمات بیت راه بهره مند شوند.

دارندگان کسب‌و‌کار‌های ایرانی می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سایت بیت راه به آدرس https://bitrah.com، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به راحتی به سوی تجارت جهانی گام برداشته و به کاربران خارج از کشور خدمات ارائه کنند.

پربیننده ترین فروش سهام عدالت +جزییات روش مستقیم صفر جدید در بازار سکه تمام طلا در کمین مرز ۱۸۰۰ دلاری است قیمت روز تلویزیون ۵۵ اینچ +جدول افزایش ۳۰درصدی قیمت ماسک در۳روز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کالای ایرانی بیت کوین درآمد ارزی ارز دیجیتال تحریم های آمریکا علیه ایران رمزارز کسب وکارهای اینترنتی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت کسب و کار های ایرانی استفاده از رمزارز درگاه پرداخت کسب و کار ها بین المللی رمزارز ها تحریم ها بیت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌ناپذیری در فروش نفت‌خام و تجارت انرژی کشور با اجرای سیاست پالایشگاه‌داری فراسرزمینی

رشد اقتصادی در کشورها بر اثر احتساب شاخص های مختلف برآورد می شود. صندوق بین المللی پول در آخرین گزارش خود اعلام کرد که کشورمان طی سال گذشته میلادی 5.4 درصد رشد داشته است.

به گواهی شواهد، این رشد اقتصادی بیشتر مرهون صنایع نفت و گاز است. به زعم کارشناسان، به کار گرفتن سیاست اتکا به توان داخلی و دانش بنیانی در این صنایع و به نمایش گذاشتن دیپلماسی فعال در راستای فروش نفت و گاز بسترساز این رشد اقتصادی شد.

کارشناسان اصرار دارند که این رشد اقتصادی را باید از صنایع نفت و گاز به دیگر بخش های اقتصادی و صنعتی کشور سرایت دهیم. در این صورت است که می توانیم شاهد یک رشد یکپارچه اقتصادی در کشور باشیم و از مزیت هایش بهره مند.

به هر حال، بسیاری بر این عقیده اند که به کارگیری سیاست هایی در راستای خنثی سازی تحریم ها و فروش نفت و گاز کشور به میزان تقریبی قبل از تحریم ها یک موفقیت برای وزارت نفت و دولت سیزدهم محسوب می شود.

نظرات عطا بهرامی، کارشناس اقتصادی را در ادامه در خصوص رشد اقتصادی 5.4 درصدی کشورمان که اخیراً صندوق بین  المللی پول آن را اعلام کرد، می خوانید.

بهرامی با اشاره به این موضوع که ما در حال حاضر هر چقدر نفت و گاز تولید می کنیم، به فروش می رسانیم، تصریح کرد: تحریم ها فقط روی کاغذ هستند و واقعی نیستند. به نحوی که الان ما در حال فروش تمامی تولید نفت و گاز کشور هستیم.

وی ادامه داد: وزارت نفت و دولت سیزدهم به شدت در زمینه فروش نفت و گاز موفق عمل کرده اند. به طوری که تحریم ها واقعاً خنثی شده است. سیاست گذاری های صحیح در زمینه فروش نفت در نهایت ما را به اینجا رساند که امروز با وجود تحریم ها، نفت و گاز را به فروش می رسانیم.

این کارشناس اقتصادی توضیح داد: سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی در ازای صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای هدف را مثبت ارزیابی می کنم. این اقدام بسیار درستی است که دولت به اجرا گذاشت و نتایج مثبتی برایمان داشت.

بهرامی گفت: سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی، سیاست بسیار صحیحی است و عملاً ما را تحریم ناپذیر کرده است. فروش نفت به پالایشگاه های کوچک در شرق آسیا نیز ادامه همین سیاست است که برایمان مفید بود.

این کارشناس اقتصادی توضیح داد: تلاش کردیم از هر فرصتی برای فروش نفت خود در شرایط تحریمی استفاده کنیم. فروش نفت به پالایشگاه های کوچک در شرق آسیا نیز در همین راستا قابل تعریف است.

وی ادامه داد: فروش نفت به پالایشگاه ها در کل سیاست مثبتی ارزیابی می شود. چه پالایشگاه های هدف کوچک باشند و چه بزرگ، به تأمین نفت موردنیازشان می پردازیم و نوعی بازارسازی برای فروش نفت کشور داریم. این سیاست قابل دفاع است و ما را تحریم ناپذیر می کند.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در حمایت از اسرائیل تحریم کرد
  • دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت
  • تحریم جدید برای ایران؛ فیک یا واقعی؟
  • تحریم جدید، فیک یا واقعی؟/ کارشناسان: سقف تحریم ایران پُر شده
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • فروش تضمینی سوالات آزمون های استخدامی و کنکور با رمزارز؛ با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید | سوالات کنکور تجربی و انسانی چند؟
  • تحریم‌ناپذیری در فروش نفت‌خام و تجارت انرژی کشور با اجرای سیاست پالایشگاه‌داری فراسرزمینی
  • افزایش ۲۳ درصدی درآمد پلیمر آریاساسول در ۱۴۰۲
  • نفت روی کشتی و آب نداریم؛ از درآمد‌های نفتی برای پرداخت حقوق استفاده نمی‌کنیم