Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بازداشت 8 نفر از کادر پزشکی به دلیل حادثه کلینیک سینا مهر،‌گفت: اگر ساختمان کلینیک ناایمن و خطرناک بوده چرا مجوز آن باطل و ساختمان پلمب نشده بود.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران درباره حادثه کلینیک سینا مهر اظهار داشت: متأسفانه در این حادثه 17 نفر از جانباختگان جزو کادر پزشکی بوده که سه نفر آنها از پزشکان حاذق کشور بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:همچنین 8 نفر از کادر پزشکی به دلیل این حادثه در حال حاضر بازداشت هستند در حالی که کمترین نقش را در بروز حریق و انفجار کلینیک داشته‌اند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: این کلینیک دارای پروانه بوده پس حتما مجوزهای لازم را کسب کرده از طرفی افراد شاغل در آن بیمه شده بوده‌اند پس نشان می‌دهد اداره کار تا کنون ایرادی از کلینیک نگرفته است.

خداکرمی بیان داشت: کلینیک سینا مهر مجوز داشته و حادثه در آن به وقوع پیوسته است و حالا همه می‌گویند ما پیش از این اخطار داده بودیم.معاونت درمان و دانشگاه علوم پزشکی بازدیدهای سختگیرانه از کلینیک‌ها دارند و حتی اگر تعرفه‌ها بیش از معمول دریافت شود پروانه تعزیراتی تشکیل می‌دهند حال سؤال مطرح است که چرا مشکلات این کلینیک گزارش نشده است.

وی گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد همه فعالیت‌ها در این کلینیک مجاز بوده و کسی نمی‌پرسد اگر استاندارد نبوده چرا فعالیتش ادامه داشته است و چرا مجوز در صورت استاندارد نبودن باطل نشده و مجموعه نیز پلمب در آن صورت نگرفته است.

عضو شورای شهر تهران گفت: پزشکان بیگناه‌ترین افراد در بروز این حادثه بوده‌اند که در حال حاضر تنها آنها در حال بازداشت هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران کلینیک سینا مهر عضو شورای شهر تهران کلینیک سینا مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران