Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سیدمحمد موسوی زاده بیان داشت : مشارکت فعال مدیران و کارکنان شرکت در نظام پیشنهادها، یکی از عوامل موفقیت و بهبود مستمر به منظور تعالی سازمان به شمار می رود. 

وی تصریح کرد: در واقع نظام پیشنهادها تکنیکی است که از طریق آن می توان به یافته های ذهنی و اندیشه های سرمایه ی انسانی در حل مسائل دست یافت و به نوعی این سیستم فرمانبری از دانایی و به گردش انداختن اندیشه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که آنچه در نظام پیشنهادها به عنوان اهداف آرمانی و در حقیقت به عنوان فلسفه به کارگیری آن مطرح است اظهار داشت:  فزایش توان شرکت در مقابل خواسته های متغیر مصرف کنندگان خدمات از طریق ارج نهادن به فضایل و توانائی های انسان و همسو کردن اهداف کارکنان با هدف های شرکت و نهایتاً به کارگیری صحیح تجربه ، اندیشه و آراء و عقاید آنها در هر رده شغلی و در هر بخش سازمانی است .

یادآور می شود : ۴۵ پیشنهاد پذیرفته شده توسط کارگروه های هفت گانه نظام پیشنهادها مورد بررسی قرار گرفته و ۴۰ پیشنهاد و ایده که در این نشست مصوب گردیدند، جهت اجرا به واحدهای ذیربط ارائه شدند.

46

کد خبر 1406794

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان نظام پیشنهادها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز

آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی استان البرز در مرکز تربیت مربی با حضور ۳۶۰ ورزشکار در ۵ رشته ورزشی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، بهزاد غفاری در حاشیه برگزاری این برنامه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 360 نفر از کارکنان سازمان فنی حرفه‌ای سراسر کشور در پنج رشته‌ فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج و تنیس روی میز به میزبانی اداره کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان البرز رقابت می‌کنند.

وی برگزاری جام شهدای مهارت در استان البرز با بیان اینکه یکی از الزامات ایجاد نشاط و انگیزه در بین کارکنان، ورزش است، عنوان کرد: این مسابقات از چهارم تا ششم اردیبهشت برای بانوان و سیزدهم تا شانزدهم اردیبهشت‌ماه در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز برگزاری این جام را در استان مثبت ارزیابی کرد و گفت: شناسایی و کشف استعدادهای برتر ورزشی از مزایای چنین مسابقاتی بوده و فرصتی مناسب برای توسعه ورزش و گسترش فرهنگ تعالی ورزش است.

وی با بیان اینکه دو نفر البرزی در رشته دارت ویژه آقایان در این رویداد ورزشی شرکت کرده‌اند، افزود: استان البرز برای اولین بار میزبان این مسابقات است.

غفاری با اشاره به هزینه‌های بالای باشگاه‌های ورزشی، از مسئولان درخواست کرد تا امکانات ورزشی بیشتری با هزینه کم یا رایگان در اختیار کارمندان این اداره‌کل قرار دهند تا بتوان هم سلامت کارکنان را ارتقا داد و هم در مسابقات کشوری به موفقیت‌های چشمگیرتری برسیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز در ادامه به تعداد شرکت‌کنندگان در رشته‌های ورزشی بانوان اشاره کرد و افزود: در این مسابقات 12 نفر در رشته شنا، دارت، تنیس روی میز هر کدام 6 نفر به طور جداگانه و 7 تیم والیبال برای بانوان در این جام شرکت کرده‌اند که در مجموع 130 نفر در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

وی تعداد شرکت‌کنندگان آقا در این مسابقات را 230 نفر عنوان کرد و گفت: در رشته شنا 15 نفرف در رشته‌های دارت، تنیس روی میز هر کدام 6 نفر به طور جداگانه و 8 تیم والیبال و 8 تیم فوتسال آقایان در این جام شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا
  • فارغ‌التحصلان بدون مهارت مشکل پیش‌رو نظام آموزشی
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا