Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:03:18 GMT

آقای ظریف! دلار 21 هزار تومانی نتیجه مذاکرات شماست

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۵۷۵۵

آقای ظریف! دلار 21 هزار تومانی نتیجه مذاکرات شماست

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: آقای ظریف! شما باید تمرین کنید که حرف نماینده مردم را به گوش جان بخرید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در اخطاری با استناد به بند ج اصل 22 و بندهای 3، 5 و 16 اصل 3 و بند 8 اصل 43 قانون اساسی، گفت: آقای ظریف چگونه است زمانی که با 1+5 مذاکره می کنید لبخند به لب دارید اما با توپ پر به مجلس می آیید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای ظریف ما خودی هستیم یا خیر. این چه لحن و ادبیاتی است؟ شما باید تمرین کنید که حرف نماینده مردم را به گوش جان بخرید.

سلیمی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: آقای ظریف فرمودید مذاکره کرده‌اید تا فشار بر معیشت مردم کمتر شود اما آیا می‌دانید دلار به 21 تومان رسیده، این نتیجه مذاکرات شما است. آیا شما و آقای رئیس جمهور نمی‌دانید قیمت مسکن به کجا رسیده؟ این نتیجه عملکرد شما است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای رئیس جمهور هفته گذشته گفتند هر قدر فشار اقتصادی بیشتر شود باکی نیست، اما اگر آمریکایی‌ها در حوزه مسائل سیاسی اقدامی کنند آن موقع می‌توانید اقدام خاصی انجام دهید. شما فرمودید کلاه بر سر اوباما و آمریکا گذاشتید، اگر بر سر آنها کلاه گذاشتید چرا اکنون جرأت نکردید بعد از خروج آمریکا از برجام از آنها شکایت کنید. ترسیدید آنها از مکانیزم ماشه استفاده کنند.

وی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: شما در رابطه با دیپلمات‌های زندانی چه کردید در حالی که بیش از یک سال و اندی در زندان هستند، جنابعالی فرمودید اصلاح طلب و اصولگرا را نمی‌شناسید اما در متینگ‌های حزبی احزاب اصلاح طلب سخنرانی قرایی داشتید و می‌دانیم چه مطالبی را گفتید.

سلیمی افزود: شما گفتید آمریکا ابرقدرت نیست اما چرا در دانشگاه تهران، دانشگاهیان و ملت را از بمب آمریکایی ترساندید. تاریخ در مورد برجام قضاوت خواهد کرد اما نه آنگونه که شما فرمودید بلکه به گونه‌ای متفاوت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ظریف مجلس شورای اسلامی تمرین برجام آقای ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی

از اول فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری، ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار ارز برای واردات کالا‌های اساسی، دارو، کالا‌های تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.

به گزارش تسنیم، طرزعلی بیان داشت: برای واردات کالای اساسی کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی ۵۷۸ میلیون دلار، برای دارو، مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی ۸۳ میلیون دلار و در مجموع ۶۶۲ میلیون دلار برای کالای اساسی و دارو ارز پرداخت شد.

معاون مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزود: تامین ارز نیمایی برای «صنایع حمل و نقل و خودرو» معادل ۴۵۰ میلیون دلار، «صنایع تجهیزات برق و الکترونیک» معادل ۱۸۲ میلیون دلار، «صنایع معدنی» معادل ۱۴۵ میلیون دلار، «ماشین آلات و تجهیزات تولید» معادل ۱۲۲ میلیون دلار و «منسوجات و پوشاک» معادل ۱۸۱ میلیون دلار صورت گرفته است. این گروه‌های صنایع همچنین به ترتیب ۱۷۴، ۲۷، ۱۴۲، ۹۴ و یک میلیون دلار ارز توافقی یا واردات در مقابل صادرات تا پایان روز چهارم اردیبهشت ماه سال جاری دریافت کرده اند.

علاوه بر این گروه ها، یک میلیارد و ۲۸ میلیون دلار ارز نیمایی و ۱۴۷ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات به سایر صنایع اختصاص داده شده است.

دیگر خبرها

  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • ابعاد ورشکستگی رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ غزه
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟