Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس ‌با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار با استفاده صحیح از ظرفیت‌ها محقق می‌شود، گفت: مشکل آب گریبانگیر طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد است. - اخبار استانها -

علی حدادی ‌در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج با اشاره به مشکل کمبود آب شرب در استان البرز اظهار داشت: باید حق‌آبه‌‌ مورد نیاز شهرستان‌های نظر‌آباد، ساوجبلاغ و طالقان‌ از سد طالقان ‌به طور جدی  پیگیری شود به همین منظور این موضوع ‌از وزارت نیرو مطالبه شده تا حق‌آبه طالقان نیز از سد تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«معجزه آبخیزداری»| هزینۀ احیای «کل قنات‌های کشور» فقط به‌اندازۀ «یک سد»/7میلیارد مترمکعب آب را از دست ندهیمسنگینی سایه کم‌آبی بر سر روستاهای خراسان جنوبی‌/ صدای عطش روستاییان تشنه هر روز بلندتر می‌شود‌کمیته آب برای حل مشکل ‌‌روستاهای استان بوشهر تشکیل شد‌

حدادی با بیان اینکه ‌شهرستان طالقان مشکلات زیادی‌ دارد، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در شهرستان‌های طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد وجود دارد می‌توان در زمینه گردشگری، کشاورزی، دامپروری و گیاهان دارویی با اجرای طرح‌های مختلف زمینه ایجاد اشتغال پایدار را فرآهم کنیم.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT16 بیشتر بخوانید... کمیته آب برای حل مشکل ‌‌روستاهای استان بوشهر تشکیل شد‌ ۳۰۰ روستای استان اصفهان با تانکر آب‌رسانی می‌شود / خروج ۳۰ روستا از آبرسانی سیار «معجزه آبخیزداری»| هزینۀ احیای «کل قنات‌های کشور» فقط به‌اندازۀ «یک سد»/۷میلیارد مترمکعب آب را از دست ندهیم

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود

احمد وحیدی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در فرمانداری شهرستان کنارک اظهار داشت: مسائل و مشکلات سیلزدگان از لحظات اولیه توسط مسوولان به ویژه استاندار و فرمانداران در حال پیگیری است و مشکلات براساس اولویت پیگیری و مرتفع خواهد شد و دولت در کنار مردم هست و از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد و این را مطمئن باشید.

وی افزود: در بحث برق اقدامات لازم در حال انجام است و ان شاالله بزودی تمام مشکلات مردم سیلزده حل شود و در ابتدا باید آب مردم به‌صورت سالم و بهداشتی تامین شود تا شاهد مشکلات دیگر در این مناطق نشوییم.

وی گفت: کار اساسی برای زیرساخت ها انجام گیرد تا مشکلات کمتر شود و مردم به راحتی بتوانند با آسوده‌خاطر زندگی کنند و ترس و هراسی در هنگام بارندگی نداشتی باشند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه بیشتر جمعیت استان در روستاها هست لذا سرعت بیشتر در اجرای طرح های حوزه راه، برق، آب، تلفن و اینترنت و آبخیزداری در اولویت باشد، بیان کرد: مشکلات آبگرفتگی خانه‌ها در شهر کنارک نیز باید پیگیری شود و طرح های نیمه تمام فاضلاب شهری و هدایت آبهای سطحی به نتیجه برسد تا همیشه در کمترین بارندگی مردم با مشکل مواجه نشوند. اما در ابتدا به وسیله پمپ های قوی آب داخل خانه هر چه سریعتر تخلیه شود.

وحیدی ادامه داد: گرگروها (فرسایش خندقی خاک) برخی روستاها را با مشکل جدی تخریب مواجه کرده که امیدواریم با انجام طرح های آبخیزداری و مهار آب ها بتوانیم گرگروها را ساماندهی کنیم و این آبی که سدها ر پر کرده است برای اشتغال و تولید مفید است.

وی از تلاش همه دست اندرکاران و قشرهای مختلف مردم و مسولان برای رسیدگی به وضعیت سیلزدگان تشکر و قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آب پایدار به غرب سمنان رسید | راهکارهای وزارت نیرو برای رفع تنش آبی در 3 شهرستان
  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • بازدیدمعاون وزیر صمت از ۲ واحد صنعتی درمشهد
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • مشکل ناترازی برق در کشور را رفع می کنیم
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف