Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@07:50:06 GMT

«روزگار جوانی» با بازیگران جدید ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۵۸۴۴

ساعت24-بازیگر سریال «ستایش» گفت: هنوز از سمت سازندگان سریال «روزگار جوانی ۲» هیچ صحبتی با من نشده است، خبر دارم که قرار بر ساخت فصل دوم این سریال با حضور بازیگران جدید است.

کیهان ملکی درباره آخرین مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال مشغول به کار خاصی نیستم، طی چند ماه گذشته طبیعتا به دلیل شیوع بیماری کرونا وضعیت تولیدات به شدت با مشکل روبرو شده و به همین نسبت پیشنهاداتی که برای بازی به من می‌رسید هم کم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به وجود برخی پیشنهادات ضعیف برای حضور در آثار اذعان کرد: البته برخی پیشنهادات طی دو ماه گذشته به من شده است اما نقش‌ها باب میلم نبوده و کاراکترها عمق چندانی نداشته اند، ترجیح می‌دهم با شرایط فعلی تولیدات و همچنین تا وقتی که بیماری کرونا ریشه کن نشده کم کار باشم و یا اگر کاری باشد در اثری بازی حضور یابم که بتوانم از آن دفاع کنم.

بازیگر سریال «ستایش» درباره احتمال حضورش در فصل دوم سریال «روزگار جوانی» اذعان کرد: هنوز از سمت سازندگان اثر هیچ صحبتی با من نشده است، خبر دارم که قرار بر ساخت فصل دوم این سریال با حضور بازیگران جدید است، البته تا آنجا که می‌دانم قرار است یکی از بازیگران فصل یک هم در اثر حضور داشته باشد اما با من که صحبتی نشده است. 

وی درباره علاقه شخصی خود برای حضور در فصل دوم سریال «روزگار جوانی» تاکید کرد: برای من در درجه اول فیلمنامه مهم است، واقعیت امر هیچ فکری درباره حضورم در فصل این سریال نکرده ام، اما اگر فیلمنامه و کارگردانی خوب باشد به بازی در این اثر فکر خواهم کرد. 

بازیگر سریال «روزگار جوانی» درباره وضعیت کنونی سینماها بعد از بازگشایی اذعان کرد: واقعیت امر هیچ چیز در شرایط فعلی قابل پیش بینی نیست، تا وقتی که کرونا به شکل فعلی در جامعه وجود داشته باشد نمی‌توان درباره آینده سینما در سال جاری فکر اساسی کرد، این ویروس باعث شده تا هیچ چیز قابل حدس نباشد، به نظر من هم تا وقتی که این بیماری به صورت کامل ریشه کن نشده باشد نمی‌توان اظهارنظر خاصی در قبال سینما انجام داد. 

وی در همین رابطه تصریح کرد: آنچه مشخص است آنکه سینماها بعد از بازگشایی هم چندان رونقی پیدا نکرده اند و آن هم صرفا به دلیل ادامه شیوع بیماری کرونا است، شاید باید به همان اکران آنلاین به صورت جدی تر فکر کنیم، این نوع از اکران در شرایط فعلی می‌تواند بستر مناسبی برای جایگزین شدن اکران فیزیکی باشد. 

ملکی با تاکید بر لزوم نظارت بر روند اکران آنلاین خاطرنشان کرد: مسئولین فرهنگی و مربوطه نسبت به اکران آنلاین برای جلوگیری از قاچاق این آثار راهکار مناسبی پیدا کنند، زیرا این نوع از اکران فعلا تنها راه بقای سینما در شرایط فعلی است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: روزگار جوانی شرایط فعلی فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ سریال برتر اکشن کره‌ای

سریال‌های کره‌ای به مرور توانسته‌اند تبدیل به یک سرگرمی پرطرفدار بشوند. با وجود اینکه در میان آن‌ها سریال‌های درام عاشقانه توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند، نباید از ژانر اکشن در بین سریال‌های کره‌ای غافل شد. ژانری که سرعت روایت بیشتری دارد، جذاب‌تر است و در تزریق هیجان و آدرنالین به بینندگان خود، کوتاهی نمی‌کند.

به گزارش ویجیاتو، اگر برنامه دارید به تماشای یک کی-درامای اکشن خیلی خوب بنشینید، (که ما پیشنهاد می‌کنیم حتما اینکار را بکنید!) پس به لیست آثاری که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم، توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ چرا که سعی داریم تعدادی از بهترین سریال‌های اکشن و پر هیجان کره‌ای را معرفی کنیم.

Healer

بازیگران                         Ji Chang-wook , Park Min-Young , Tae-Mi

سال پخش                      ۲۰۱۴ – ۲۰۱۵

تعداد فصل                      ۱

تعداد قسمت                  ۲۰

وضعیت پخش           تمام شده

امتیاز                       IMDB ۸.۴

با سریال Healer وارد یک ماجرای رازآلود می‌شویم که در آن حقایق تاریکِ فراموش شده، روشن می‌شوند. سیر حوادث، سه نفر را بهم می‌رساند تا پرده از این ماجرا‌ها بردارند؛ یک خبرنگار مشهور، یک خبرنگار تازه‌کار و نه چندان مشهور و فردی که او را با اسم رمز «شفا دهنده» / Healer می‌شناسیم. شخصیتِ هیلر سعی می‌کند پازل اتفاقات را سر هم کند، او به مرور متوجه می‌شود که چگونه آن‌ها با هم آشنا شده‌اند و در کنار آن از حقایقی آگاه می‌شود که همه‌شان را در معرض خطر قرار می‌دهد.

The Uncanny Counter

بازیگران                  Jo Byeong-gyu , Yoo Joon-sang , Kim Sejeong

سال پخش             ۲۰۲۰ – ۲۰۲۳

تعداد فصل              ۲

تعداد قسمت          ۲۸

وضعیت پخش       اتمام فصل دوم

امتیاز                     IMDB ۸.۰

سریال The Uncanny Counter، از آثار پر هیجان و جالب کره‌ای می‌باشد. در اینجا گروهی را دنبال می‌کنیم که دارای قابلیت‌های ماورا-الطبیعی و ویژه‌ای هستند که با آن به شکار شیاطین و ارواح خبیث می‌پردازند. آن‌ها را با نام «مخالفان» / Counters می‌شناسیم. این گروه برای مخفی کردن هویت واقعی خود در زمین، در یک رستوران نودل فروشی کار می‌کنند و در کنار آن، به صورت مخفیانه به شکار ارواح شیطانی می‌پردازند که برای یافتن حیات جاودان به زمین سفر کرده‌اند.

Cruel City

بازیگران                    Jung Kyung-ho , Nam Gyu-ri , Lee Jae-yoon

سال پخش                ۲۰۱۳

تعداد فصل                   ۱

تعداد قسمت               ۲۰

وضعیت پخش           تمام شده

امتیاز                        IMDB ۸.۰

سریال Cruel City یک درامای جنایی و پرهیجان است که به ماجرای گروه‌های جنایت‌کار و فروشندگان مواد مخدر در شهری پر از خلاف می‌پردازد. در این سریال، یک پلیس به نام سو مین (Soo Min) برای بررسی یک پرونده مربوط به مواد مخدر به گروهی از خلافکاران ملحق می‌شود. او در اینجا می‌خواهد همزمان از ماجرای قتل دوستش هم باخبر شود، با این حال عاشق رئیس گنگ و یکی از کله گنده‌های مواد مخدرِ شهر، یعنی شی هیون (Shi Hyun) می‌شود؛ کسی که به احتمال زیاد در مرگ دوستِ سوو مین، نقشی پر رنگ داشته است. در این سریال، ماجرا‌های جنایی، صحنه‌های اکشن پرهیجان، انتقام، عشق و خیانت بهم گره خورده‌اند تا شاهد یکی از بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای موجود باشیم.

The K۲

بازیگران                    Ji Chang-wook , Song Yun-ah , Im Yoon-ah

سال پخش               ۲۰۱۶

تعداد فصل                 ۱

تعداد قسمت             ۱۶

وضعیت پخش          تمام شده

امتیاز                      IMDB ۷.۸

جه‌ها (Je Ha)، قبلاً یک سرباز قلدر بوده است و به اشتباه برای قتل دوست دخترش محکوم شده بود. او به عنوان یک بادی‌گارد استخدام می‌شود؛ شخصی که او را استخدام می‌کند در واقع همسرِ یکی از نامزد‌های رئیس جمهوری می‌باشد. نا (Na)، دخترِ پنهان آن‌هاست که پس از آشنایی با جه ها، به مرور عاشقش می‌شود. سریال The K۲، فضایی جدی و سیاسی را با صحنه‌های پر هیجان و همچنین داستانی عاشقانه ترکیب می‌کند.

Lawless Lawyer

بازیگران                    Lee Joon-gi , Seo Ye-Ji , Lee Hye-yeong

سال پخش                ۲۰۱۸

تعداد فصل                  ۱

تعداد قسمت               ۱۶

وضعیت پخش           تمام شده

امتیاز                        IMDB ۷.۶

با سریال Lawless Lawyer، یک ماجرای انتقام در فضای دادگاهی و قضایی را دنبال می‌کنیم. سانگ پیل (Sang Pil) و جاعه یی (Jae Yi)، دو وکیل با انگیزه‌های مشابه هستند که برای اجرای عدالت می‌بایست در مقابل یک سیستم قضایی فاسد، یک قاضی و همکارانِ نابکارش بایستند. سانگ، برای گرفتن انتقامِ مادرش وارد این مسیر شده است و جاعه یی، وکیلی محبوب می‌باشد که به ناحق از کارش محروم شده؛ آن‌ها از فسادِ حاضر به تنگ آمده‌اند و برای رسیدن به عدل از تکنیک‌ها و ابزار‌های مخصوص خود استفاده می‌کنند.

Bad Guys

بازیگران                         Kim Sang-jung , Ma Dong-seok , Park Hae-Jin

سال پخش                     ۲۰۱۴

تعداد فصل                      ۱

تعداد قسمت                   ۱۱

وضعیت پخش                 تمام شده

امتیاز                             IMDB ۷.۸

در سریال Bad Guys، فرمانده پلیس شهر، برای جلوگیری از رشد خلاف‌های سرسام آور در مناطق تحت نظرش، از یک کاراگاه به نام گو تاک (Goo Tak) می‌خواهد که تیمی از خلاف‌کاران را دور هم گرد بیاورد تا مقابل دیگر تبه‌کاران بایستند. این تیم از سه نفر تشکیل شده است: پارک وونگ چئول (Park Woong Cheol) که یک گنگستر حرفه‌ای می‌باشد، یک قاتل سریالی قرارداری به نام جانگ تاعه سوو (Jung Tae Soo) و یک قاتل سریالی جوان به نام لی جونگ موون (Lee Jung Moon). سریال Bad Guys با دخیل کردن عناصر جدید، مرز‌های ژانر خلاف را به چالش کشیده است و یک کی-درامای اکشن جذاب می‌باشد.

My Name

بازیگران                     Han So-hee , Park Hee-soon , Kim Sang-ho

سال پخش                 ۲۰۲۱

تعداد فصل                  ۱

تعداد قسمت               ۸

وضعیت پخش            تمام شده

امتیاز                         IMDB ۲۰۲۱

با سریال My Name، داستان انتقامی جذاب را در خلال صحنه‌های اکشن مهیج دنبال می‌کنیم. یوون جی وو (Yoon Ji Woo)، یکی از اعضای حلقه‌ی سران مواد مخدر است و با پلیس برای حل معمای مرگ پدرش همکاری می‌کند. پدرش توسط همکاران مواد فروش خود به قتل رسیده و یوون با کمک به دپارتمان پلیس مواد مخدر، به حل شدن جرائم مربوط کمک می‌کند و نهایتاً پرده از راز مرگ پدرش برمی‌دارد. My Name نه تنها از آثار شاخص اکشن کره‌ای می‌باشد، بلکه توانسته جایگاهی تثبیت شده در میان تمام سریال‌های کره‌ای برای خودش دست و پا کند. این سریال جذاب را از دست ندهید.

Kingdom

بازیگران                    Ju Ji-hoon , Bae Doona , Kim Sungkyu

سال پخش                ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰

تعداد فصل                 ۲

تعداد قسمت              ۱۲

وضعیت پخش           تمام شده

امتیاز                        IMDB ۸.۳

سریال Kingdom ما را به عصر جوسان می‌برد؛ زمانی که هنوز خرافات و سنت‌ها بر کشوره کره‌ی جنوبی حکومت می‌کردند. در این دوره، یک بیماری کُشنده در سرتاسر قلمرو شیوع پیدا می‌کند و شاهزاده برای نجات جان مردمانش باید در مقابل این دشمن جدید بایستند. همزمان با رشد این بیماری مرموز، روح شاه مفقود هم دوباره سر و کله‌اش پیدا می‌شود. سریال Kingdom یکی از پرطرفدارترین اکشن‌های کره‌ای است که توانسته به موفقیتی بین‌المللی دست پیدا کند.

The Fiery Priest

بازیگران                      Kim Nam-gil , Kim Seong-gyoon , Lee Hanee

سال پخش                  ۲۰۱۹

تعداد فصل                    ۱

تعداد قسمت                ۴۰

وضعیت پخش             تمام شده

امتیاز                          IMDB ۸.۲

سریال The Fiery Priest بیننده را به فضایی فاسد می‌برد؛ جایی که هاعه ایل (Hae Il)، یک کشیش کاتولیک بی‌اعصاب که عاداتی عجیب دارد با کاراگاه داعه یونگ (Dae Young) و دادستان کیونگ سان (Kyung Sun) تیم می‌شود تا پرونده‌ی قتل یکی از کشیش‌ها را حل کنند. آن‌ها برای به انتها رساندن این کار می‌بایست در مقابل فساد سیاسی و قضایی مسئولان بایستند.

Vagabond

بازیگران                     Lee Seung-gi , Bae Suzy , Moon Jeong-Hee

سال پخش                 ۲۰۱۹

تعداد فصل                   ۱

تعداد قسمت               ۱۶

وضعیت پخش           تمام شده

امتیاز                       IMDB ۸.۱

Vagabond نیز قصه‌ی یک بی‌عدالتی را به تصویر می‌کشد! در اینجا، خواهر زاده‌ی چا دال گان (Cha Dal Gun) در یک تصادف هواپیما جانش را از دست می‌دهد. با این وجود، همه چیز در این تصادف مشکوک به نظر می‌رسد. گان متوجه می‌شود که در واقع یک جریان سیاسی در پشت پرده وجود داشته؛ او برای رسیدن به حقیقت و همچنین اجرای عدالت با مأمور NIS، یعنی گوو هاعه ری (Go Hae Ri) همکاری می‌کند.

Bridal Mask

بازیگران                   Joo Won , Park Gi-woong , Jin Se-yeon

سال پخش                ۲۰۱۲

تعداد فصل                ۱

تعداد قسمت            ۲۸

وضعیت پخش        تمام شده

امتیاز                     IMDB ۸.۲

اتفاقات و دوره‌های تاریخی یکی از بهترین موضوع‌ها برای به تصویر کشیدن صحنه‌های جذاب اکشنِ در فضایی جنگی هستند. با سریال Bridal Mask، به دوره‌ای از تاریخ کره جنوبی می‎‌رویم که در آن امپراطوری ژاپن بر کشور کره تسلط داشت؛ در دهه ۱۹۳۰، گروه‌های شورشی زیادی برای استقلال کشوره کره شکل گرفته بود. Bridal Mask که نام سریال هم از آن گرفته شده است یکی از شورشی‌های ناشناس، اما مهم می‌باشد که پلیس ژاپن در به در به دنبال دستگیری‌اش است.

Player

بازیگران                       Song Seung-heon , Lee Si-eon , Tae Won-suk

سال پخش                   ۲۰۱۸

تعداد فصل                     ۱

تعداد قسمت                 ۱۴

وضعیت پخش             تمام شده

امتیاز                        IMDB ۷.۸

سریال Player، یک کی-درامای جذاب می‌باشد که از قواعد ژانری سریال‌های پلیسی و کاراگاهی تبعیت می‌کند؛ در اینجا تیمی چهار نفره را دنبال می‌کنیم که به دنبال از بین بردن خلاف در سطح شهر هستند. یک هنرمند چیره دست، یک هکر حرفه‌ای، یک مبارز و یک راننده‌ی ماهر، با هم به دنبال از بین بردن پولِ خلاف هستند و سعی دارند از قانون شکنی مالی جلوگیری کنند.

Two Weeks

بازیگران                     Lee Joon-gi , Park Ha-seon , Ryu Soo-young

سال پخش                ۲۰۱۳

تعداد فصل                  ۱

تعداد قسمت              ۱۶

وضعیت پخش           تمام شده

امتیاز                       IMDB ۷.۹

همانطور که از نام سریال هم پیداست، Two Weeks به جریاناتی دامن می‌زند که در بازه‌ی دو هفته‌ای رخ می‌دهند. مردی که به اشتباه مجرم شناخته شده است، تنها دو هفته برای اثبات بی‌گناهی خود وقت دارد و جان دخترش هم نیز به این مسئله وابسته می‌باشد. او باید حقیقت را در فضایی کاملاً فاسد به اثبات برساند. ساعت در حال تیک تاک کردن است، خطر در همین نزدیکی است و شخصیت اصلی ما تنها دو هفته برای به اثبات رساندن بی‌گناهی خود وقت دارد.

City Hunter

بازیگران                     Lee Min-ho , Park Min-Young , Kim Sang-jung

سال پخش                 ۲۰۱۱

تعداد فصل                  ۱

تعداد قسمت              ۲۰

وضعیت پخش          تمام شده

امتیاز                      IMDB ۸.۰

داستان‌های انتقام از دیگر موضوعات جذاب در میان سریال‌های اکشن کره‌ای می‌باشند. سریال City Hunter، قصه‌ی یکی از نوابغ فارغ التحصیل شده از دانشگاه MIT را به تصویر می‌کشد که با تیم ارتباطات کمپانی بین‌المللی Blue House در حال همکاری است. او برای گرفتن انتقام از پنج سیاست‌مداری که موجب مرگ پدرش شده‌اند با لی جین پیو (Lee Jin Pyo) تیم می‌شود و با هم وارد جریاناتی دیوانه وار می‌شوند.

Six Flying Dragons

بازیگران                     Kim Hyun-bin , Yoo Ah-in , Byun Yo-han

سال پخش                 ۲۰۱۵

تعداد فصل                   ۱

تعداد قسمت              ۵۰

وضعیت پخش           تمام شده

امتیاز                        IMDB ۸.۸

با Six Flying Dragons، گذری خواهیم زد به عصر جوسان، زمانی که این خاندان غرق در مشکلات بود و کره جنوبی به تحول احساس نیاز زیادی می‌کرد. در این درامای اکشن کره‌ای، زندگی شش نفر را دنبال می‌کنیم که هر کدام استعداد‌ها و شخصیت‌های مرتبط با خودشان را دارند. با این شش نفر نگاهی خواهیم داشت به روند بهتر شدن جوسان با جنگ برای عدالت و تغییر، توسط آن‌ها. اگر از سریال‌های تاریخی و مهیج لذت می‌برید، Six Flying Dragons را از دست ندهید.

All of Us Are Dead

بازیگران                Park Ji-hu , Yoon Chan-young , Cho Yi-hyun

سال پخش            ۲۰۲۲

تعداد فصل             ۱

تعداد قسمت          ۱۲

وضعیت پخش       تأیید شده برای فصل دوم

امتیاز                     IMDB ۷.۵

یک ویروس زامبی در حال شیوع پیدا کردن است و گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی، در مدرسه گیر افتاده‌اند. در چنین شرایط بحرانی آن‌ها باید برای بقای خود تلاش کنند. با سریال All of Us Are Dead، تقلای این گروه را برای فرار از موجوداتی هار و عفونت-زده، دنبال می‌کنیم. این سریال توانسته خیلی زود خود را به عنوان یکی از آثار مهیج کی-دراما، معرفی کند و به موفقیتی بین‌المللی دست پیدا کند.

Bad and Crazy

بازیگران                  Lee Dong-wook , Han Ji-Eun , Cha Hak-yeon

سال پخش              ۲۰۲۱

تعداد فصل                ۱

تعداد قسمت            ۱۲

وضعیت پخش      تمام شده

امتیاز                    IMDB ۸.۰

سریال Bad and Crazy، ماجرای تحول یک بازرس اسبق پلیس را به تصویر می‌کشد. سوو یئول (Soo Yeol) که یک عمر بخاطر درآمدش در اداره پلیس مشغول بوده، اکنون احساس می‌کند که برای از بین بردن فساد در این سازمان باید تغییر کند. او با کِی (K)، آشنا می‌شود؛ قهرمانی که برای از بین بردن بی‌عدالتی می‌جنگد و بدون پرسیدن سوالات اضافه، عدل را به شکلی مستقیم برپا می‌کند. کی، الگوی سو یئول برای مقابله با فساد می‌باشد.

Life on Mars

بازیگران

سال پخش                   ۲۰۱۸

تعداد فصل                    ۱

تعداد قسمت                ۱۶

وضعیت پخش             تمام شده

امتیاز                          IMDB ۸.۱

سریال Life on Mars، المان‌های علمی تخیلی را با عناصر ژانر‌های پلیسی و اکشن ترکیب می‌کند. داستان از این قرار است که تائه جوو (Tae Joo)، یک روز از خواب پا می‌شود و متوجه می‎‌شود در زمان سفر کرده است! او به زمستان سال ۱۹۸۸ می‌رود، او در یک ایستگاه پلیس کوچک به عنوان کاراگاه کار می‌کند. جوول برای بازگشت به زمان حال باید پرونده‌ای پیچیده و مرموز را حل کند. این سریال جالب و هیجان انگیز را از دست ندهید.

The Veil

بازیگران                     Min Nam-koong , Park Ha-seon , Kim Ji-eun

سال پخش                 ۲۰۲۱

تعداد فصل                 ۱

تعداد قسمت              ۱۲

وضعیت پخش          تمام شده

امتیاز                       IMDB ۷.۶

جی هیوک (Ji Jyuk) که در واقع بهترین مأمور سرویس اطلاعات ملی کره است، در وضعیتی خودش را می‌یابد که اوضاع را برای NIS خیلی سخت خواهد کرد. او به دنبال انتقام شخصی از کسی است که به او خیانت کرده و باعث شده بود که شغلش را از دست بدهد. هیوک، در این مسیر با مشکلات و برنامه‌های بزرگ‌تری روبرو می‌شود که سازمان را در معرض خطر قرار می‌دهد. سریال The Veil، یکی از کی‌-دراما‌های اکشن برتر سال‌های اخیر است.

Taxi Driver

بازیگران                     Lee Jehoon , Kim Eui-sung , Pyo Ye-jin

سال پخش                 ۲۰۲۱

تعداد فصل                  ۲

تعداد                        قسمت ۳۲

وضعیت پخش          تأیید شده برای فصل سوم

امتیاز                        IMDB ۸.۰

دو جی (Do Gi) راننده تاکسی یک کمپانی است که به شکلی مخفی سرویسی به نام «ندای انتقام» به مشتریان خود می‌فروشید. این گروه، یک گروه مخفی می‌باشد که در سایه‌ها به مردم کمک می‌کند تا بتوانند عدالتی که مدنظرشان است را اجرا کنند؛ کاری که در واقع سیستم قضایی از اجرای آن عاجز بوده است. در سریال Taxi Driver، دو جی و هماکارانش را حین انتقام گیری برای مشتریان دنبال می‌کنیم.

جمع بندی

هر روز به تعداد طرفداران سریال‌های کره‌ای افزوده می‌شود و تعجبی هم ندارد، چرا که آن‌ها قادر هستند داستانی باکیفیت و جذاب را به تماشاگران ارائه کنند. در میان سیل عظیم دنیای کی-دراما، سریال‌های اکشن هم جایگاهی ویژه دارند و به خوبی توانسته‌اند صحنه‌های جذاب و مهیج را با داستان‌های پر از تعلیق و دیدنی ترکیب کنند. در مقاله‌ای که مطالعه کردید، سعی داشتیم ۲۰ تا از بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای را به شما معرفی کنیم. امیدواریم از دیدن آن‌ها لذت ببرید.

دیگر خبرها

  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست ؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند !
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • این سریال‌های کره‌ای مثل تراپی هستند
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • ۲۰ سریال برتر اکشن کره‌ای
  • چهره پنچ بازیگر ترکیه‌ای محبوب/ عکس