Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه صاحب نظران حوزه مدیریت براین باورند که نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترین دارایی سازمان‌ها و به عنوان مزیت رقابتی نیز مطرح است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دنیای امروزی با حضور فناوری و گسترده‌تر شدن ابزار‌ها و دسترسی راحتر به آن‌ها، به شدت رقابتی شده است. رقابت سازمان‌ها هم ازین قاعده مستنثنی نیست که باید برای ماندن در این عرصه توانایی‌های لازم را کسب کرده و تحول را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی ازمنابع مهم برای ایجاد تحول و بقای سازمان و رسیدن به هدف‌ها و رسالت‌های موردنظرش، عامل تجهیز نیروی انسانی با آموزه‌های کاربردی مدیریت است.

در عصر حاضر، هر سازمان و یا کسب و کاری برای بقا و رسیدن به اهداف خود نیاز دارد که انواع چالش‌های پیش رو را بشناسد و در جهت رفع آن قدم بردارد.

در صنعت آموزش برای پاسخ به چنین چالش هایی، دوره‌های کاربردی ( MBAو DBA  )یکساله در سطح دنیا طراحی و توسعه یافته اند.

در همین راستا، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بعنوان مهم‌ترین و معتبرترین مرکز آموزش مدیریت کشور اقدام به برگزاری دوره‌های کاربردی و مهارتی ( MBA و DBA ) یکساله نموده است.

مهمترین هدف دوره‌های آموزش کاربردی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، بکارگیری اساتید مجربی است که علاوه بر سوابق علمی مشخص، سوابق اجرایی و مشاوره‌ای دارند. این دوره‌ها با هدف آماده سازی هرچه بیشتر مدیران و کارکنان سازمان‌های مختلف دولتی و خصوصی طراحی شده و تلاشی است برای تجهیز این افراد با انواع ابزار‌هایی مدیریتی که یک فرد بدان نیاز دارد.

شایان ذکر است که به دانشپذیران در پایان این دوره ها، گواهینامه‌ای معتبر از دانشکده مدیریت اعطا می‌گردد. علاقه مندان می‌توانند جهت تعیین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت fmut.ir مراجعه نموده و یا با تلفن‌های ۸۸۳۳۹۶۵۷ الی ۵۹ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشکده مدیریت دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در نشست دکتر خلیل راده مدیرکل دامپزشکی استان و هیئت همراه با ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه که در محل دانشکده دامپزشکی برگزار شد ضمن بررسی توانمندی‌های طرفین به اجرای هر چه بهتر امور آموزشی و پژوهشی دامپزشکی با بهره گیری از ظرفیت‌ها و امکانات طرفین با هدف ایفای هر چه موثرتر نقش دامپزشکی در برخورد با چالش‌های پیش رو و ارتقای جایگاه دامپزشکان در جامعه و بهره وری هر چه بیشتر تولیدات دامی تاکید گردید.  در این جلسه موضوع کارآموزی و کارورزی دانشجویان دامپزشکی در بخش‌های دولتی و خصوصی تحت نظارت سازمان جهت آشنایی بیشتر با وظایف سازمان دامپزشکی کشور مطرح گردید.  دکتر مهام رئیس دانشکده دامپزشکی نیز در این نشست ضمن تاکید به ارتقا همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌های بالای موجود، به اولویت بخشیدن در تعیین موضوع پایان نامه‌های دکتری عمومی و تخصصی دامپزشکی و نیز پروژه‌های تحقیقاتی به نیاز‌های تحقیقاتی سازمان دامپزشکی تاکید نمود.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • آمار اساتید انتقالی پیام نور به فنی و حرفه ای
  • انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • معرفی دوره MBA دانشگاه تهران و لینک ثبت نام