Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پیروز حناچی شهردار تهران که برای ارائه گزارش درباره جزئیات حادثه انفجار کلینیک سینا مهر در دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم در خصوص حادثه انفجار کلینیک سینا مهر بگوییم که میزان قصور هر نهاد و دستگاه چه چقدر است.

وی افزود: نکته قابل توجه حضور به موقع همکاران من در سازمان آتش نشانی برای اطفای حریق بود و با توجه به وجود مخزن گاز هلیوم کار اطفای حریق حساس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوادامه داد: باید به این نکته تأکید کنم که مبحث ۲۲ مقررات کلی نظام‌ مهندسی به درستی و کامل مورد توجه قرار نگرفته است که باید برای جلوگیری از حوادث احتمالی به مبحث ۲۲ بیشتر پرداخته شود.

حناچی در واکنش به خبر دعوت نشدنش به جلسه هیأت دولت گفت: دعوت نامه‌های جلسه هیأت دولت ارسال و پیامک آن دریافت می‌شود و باید به این نکته تأکید کنم که نظر دولت و شهرداری اجرای قانون است.

۴۷۴۷

کد خبر 1406800

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پیروز حناچی دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بازنگری برخی مسائل پیش روی رشد اقتصاد در استان تهران

استاندار تهران با اشاره به اهمیت بازنگری به برخی مسائل پیش روی رشد اقتصاد گفت: برخی عوامل در راستای گشایش اقتصادی نیازمند بازنگری مجدد است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صدمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران با حضورعلیرضا فخاری استاندار تهران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس اتاق تهران و رئیس‌کل دادگستری استان در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.

در این جلسه که به بررسی الزامات تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اختصاص داشت، فعالان اقتصادی و نمایندگان تشکل‌ها به طرح چالش‌های حوزه فعالیت خود در بخش تولید پرداختند؛ از موانع موجود در برابر صادرات گرفته تا ناترازی در بخش انرژی و قیمت گذاری دستوری؛ اما مسئه‌ای که در کلام اغلب تولیدکنندگان در این جلسه مشترک بود، گلایه از عدم توجه دولت و سیاست‌گذاران به نظرات بخش خصوصی پیش از تصمیم‌گیری‌ها بود. این گلایه با صراحت از سوی رئیس اتاق تهران و دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران هم مطرح شد.

در ابتدای این جلسه، رئیس شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران با اشاره به تلاش برای حداکثرسازی مشارکت و سهم فعالان بخش خصوصی به ویژه تولیدکنندگان در اقتصاد اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که یکی از عوامل بازدارنده‌ای که گردش دارایی‌ها در کشور را کُند می‌کند، عواملی است که ظاهر مشروعی دارد، اما به دلیل بازدارنده بودن نیازمند بازنگری است. به بیان دیگر برخی مجریان به نحوی عمل می‌کنند که رفع مشکلات محقق نمی‌شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، فخاری استاندار تهران با اشاره به تحقق شعار سال با انسجام، تدبیر و تدبر، یادآورشد: چنانچه حل سه الی چهار مسئله برای سال جاری در دستورکار شورا قرار گرفته و مورد پیگیری قرار گیرد، به طور حتم نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • امضای اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • رئیسی : موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • توصیه‌های علی ربیعی، مسئولان به این چند نکته توجه کنند!
  • لزوم بازنگری برخی مسائل پیش روی رشد اقتصاد در استان تهران