Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جدید فدراسیون ووشو گفت: با همدلی مسیر مشخص شده در ووشو را ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر صدیقی بعد از انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون ووش اظهار داشت: از این اتفاق خوشحالم و باعث افتخار است ریاست ووشو یکی از پرافتخارترین رشته‌ها را برعهده گرفتم. از اعتماد اعضای مجمع تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی‌نژاد یکی از موفق‌ترین روسا بوده و امیدوارم با همدلی و اتحاد در خانواده ووشو مسیر مشخص شده را ادامه دهیم تا در اهدافی که در حوزه قهرمانی و همگانی پیش‌بینی شده برای جایگاه ویژه این رشته قدم برداریم.

رئیس فدراسیون ووشو همچنین درباره حمایت منصوریان از کاندیدایی دیگر عنوان کرد: اصلا تصور این موضوع درست نیست و هر کس نظر خودش را دارد. در یک خانواده هم ممکن است تعدد آرا داشته باشیم.

صدیقی همچنین درباره کمک از علی‌نژاد در ووشو گفت: حتما از علی‌نژاد کمک می‌گیریم و کرسی‌های او را در آسیا خواهیم داشت. حضور او در ورزش کشور نعمت است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی ووشو امیر صدیقی اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مجتبی حمزه نژاد گفت: آسمان هرمزگان، صاف تا قسمتی ابری در بعدازظهر در مناطق شمالی، مرکزی و غربی استان رگبار موقتی باران و رعد وبرق گاهی با تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز بعدازظهر و اوایل شب با رشد ابر در پاره‌ای از نقاط مرکزی نیز وقوع رگبار‌های موقتی دور از انتظار نخواهد بود و با اینکه تند باد لحظه‌ای و گردوخاک و کاهش موقتی دید افقی نیز پیش بینی می شود.

حمزه نژاد گفت: دریا امروز تا ظهر فردا، با افزایش سرعت باد‌های جنوب شرقی متلاطم خواهد بود و بعدازظهر و شب در محدوده تنگه هرمز با توجه به افزایش ابر، افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم را در نظر بگیرند و در بعدازظهر و شب از تردد شناور‌های سبک در محدوده تنگه هرمز خودداری شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: فردا تا پنجشنبه سامانه فعال در ارتفاعات استان بویژه منطقه حاجی آباد تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نخواهد بود.

حمزه نژاد افزود: از لحاظ دمایی، امروز و فردا در مناطق شرقی استان افزایش نسبی دمای بیشینه پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت
  • عکسی جدید از کاظم صدیقی با چهره گریان و ناراحت + عکس
  • عکسی جدید از کاظم صدیقی با چهره گریان و ناراحت در یک مراسم
  • وقتی که سلامت جامعه از مسیر خانواده عبور می کند
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • سهرابیان: قایقرانی ایران تاریخ‌سازی کرد
  • تصاویری از حضور کاظم صدیقی در مجلس ترحیم معاون احمدی‌نژاد
  • عکسی از همنشینی کاظم صدیقی و حدادعادل در مراسم ختم معاون اول احمدی نژاد